logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SPR wypracuje standardy zrównoważonej produkcji reklamowej

  PR 27.01.2024, przeczytano 481 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych (SPR), największa polska organizacja zrzeszająca studia produkcyjne, ogłasza rozpoczęcie projektu „Zielona Rewolucja w produkcji reklamowej”. Inicjatywa ta ma stanowić odpowiedź na globalne wyzwania związane z zasadami ESG (Environmental, Social, and Governance) i kładzie nacisk na systemowe i długofalowe zmiany w polskiej branży produkcyjnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spr-wypracuje-standardy-zrownowazonej-produkcji-reklamowej,402899,artykul.html

Zielona Grupa Robocza. W ramach tej inicjatywy, SPR poszerzyło swoją grupę roboczą, odpowiedzialną za opracowanie zielonych standardów i rozwiązań dla branży. W skład grupy weszło siedem osób z pięciu firm członkowskich SPR: Dobro, Lucky Luciano Pictures, Riots, Tank i Timecode Film Production. Grupa ta obejmuje trzech członków zarządu SPR: Arletę Robinson, Magdalenę Olak i Tomasza Dławichowskiego oraz Karolinę Barską, Katarzynę Hryćko-Górnicką, Katarzynę Waśko i Marcina Borkowskiego.

Edukacja i szkolenia. Znaczącym elementem inicjatywy będzie zachęcanie producentów oraz kierowników produkcji do wzięcia udziału w szkoleniach prowadzonych przez SPR i zaprzyjaźnione organizacje. Pierwsze osoby ze stowarzyszenia zdobyły już certyfikaty Ekokonsultantów i Ekoambasadorów w ramach kursu Laboratorium Zielonej Produkcji, opracowanego przez Krajową Izbę Producentów Audiowizualnych przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

Otwartość na nowe firmy i integracja branży. SPR planuje zaangażować w inicjatywę kolejne firmy i stowarzyszenia, zapraszając do współpracy i włączania się w prace nad transformacją. Celem jest dążenie do neutralności klimatycznej w polskiej branży produkcyjnej.

Źródło: Stowarzyszenie Producentów Reklamowych

www.sprfilm.pl

Dodatkowe informacje:

Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to obecnie najliczniejsza organizacja w Polsce, której celem jest reprezentowanie interesów szerokiego środowiska producentów filmów reklamowych oraz działanie w kierunku rozwiązywania problemów i wyzwań stojących przed branżą. SPR współpracuje blisko z innymi organizacjami branżowymi w Polsce i za granicą, m.in. ze Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR, KIPA, Związkiem Zawodowym Filmowców oraz europejską federacją CFP-E (Commercial Film Producers of Europe), co umożliwia budowanie synergii i wypracowywanie wspólnych standardów. Do Stowarzyszenia mogą przystąpić domy produkcyjne, które otrzymały rekomendację co najmniej dwóch aktualnych członków oraz podpisały zobowiązanie do przestrzegania statutu.

Pracami Stowarzyszenia kieruje 5 osobowy zarząd w składzie:
Arleta Robinson (Lucky Luciano Pictures) – prezeska
Tomek Dławichowski (Timecode Film Production) – wiceprezes
Jarek Gajewski (Lemon) - członek zarządu
Tomek Hryniszyn (Baltica Film) – wiceprezes
Magda Olak (Tank Production) – członkini zarządu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon imagePROGRAF TZ i TX: ulepszone drukarki 5-kolorowe
Canon rozszerza swoją serię imagePROGRAF TZ i TX, wprowadzając nowe modele imagePROGRAF TZ-32000 oraz imagePROGRAF TX-4200/TX-3200. Te 5-kolorowe drukarki są idealne do drukowania projektów wspomaganych komputerowo (CAD) i aplikacji systemów informacji geograficznej (GIS), a także plakatów. Nowe modele znajdą zastosowanie w różnych branżach, takich jak...
Nikon: limitowana edycja aparatu Zfc
Nikon wprowadza do swojego portfolio limitowaną edycję aparatu Nikon Zfc „Nikon | HERALBONY Zfc” z korpusem ozdobionym najwyższej jakości grafikami stworzonymi przez artystów kontraktowych z HERALBONY Co., Ltd. (HERALBONY). Ten ekskluzywny model będzie dostępny w oficjalnym sklepie Nikon Store.
Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B
Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.
DoubleVerify poszerza zakres weryfikacji reklam
DoubleVerify ogłosiła właśnie wprowadzenie do oferty kategorii „Inflammatory Politics and News” („IPN”) na Meta, w obszarze Brand Suitability. To rozszerzenie umożliwia reklamodawcom niezależną weryfikację jakości kampanii pod kątem kontrowersyjnych wiadomości i tematów politycznych, umożliwiając marketerom wybór poziomu ochrony, który najlepiej odpowiada wymaganiom...
Luka płacowa wśród twórców internetowych
Pomimo malejącej luki płacowej w Polsce, kobiety w branży twórców internetowych wciąż zarabiają znacznie mniej niż mężczyźni. Twórczynie rzadziej sprzedają własne produkty i częściej zmagają się z syndromem oszustki, co wpływa na ich dochody – wynika z raportu Imker “Ekonomia twórców po polsku 2024”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764