logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spraw bliskim radość na święta: Świąteczna kampania Cyfrowego Polsatu

  PR 09.11.2018, przeczytano 1289 razy
ilustracjastrzałka

Cyfrowy Polsat uruchomił  świąteczną kampanię reklamową "Spraw bliskim radość na święta!", która mówi o wprowadzonych 7 listopada nowych ofertach promycjnych telewizji satelitarnej. Dzięki nim klienci mogą skorzystać z wygodnych pakietów dla całej rodziny, w tym ofert z kanałami Polsat Sport Premium i transmisjami Ligi Mistrzów UEFA, a to wszystko przez 6 miesięcy gratis oraz z opcją ON THE GO bez dodatkowych opłat. Ponadto operator zapewnia możliwość zakupu super telewizora na raty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spraw-bliskim-radosc-na-swieta%3A-swiateczna-kampania-cyfrowego-polsatu,380093,artykul.html

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, tematyczne i social media.

Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764