logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Spraw bliskim radość na święta: Świąteczna kampania Cyfrowego Polsatu

  PR 09.11.2018, przeczytano 1288 razy
ilustracjastrzałka

Cyfrowy Polsat uruchomił  świąteczną kampanię reklamową "Spraw bliskim radość na święta!", która mówi o wprowadzonych 7 listopada nowych ofertach promycjnych telewizji satelitarnej. Dzięki nim klienci mogą skorzystać z wygodnych pakietów dla całej rodziny, w tym ofert z kanałami Polsat Sport Premium i transmisjami Ligi Mistrzów UEFA, a to wszystko przez 6 miesięcy gratis oraz z opcją ON THE GO bez dodatkowych opłat. Ponadto operator zapewnia możliwość zakupu super telewizora na raty.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/spraw-bliskim-radosc-na-swieta%3A-swiateczna-kampania-cyfrowego-polsatu,380093,artykul.html

W ramach ogólnopolskiej kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, tematyczne i social media.

Spot wyreżyserował Łukasz Jaworski. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Źródło: Grupa Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764