Chcesz porozmawiać z prezydentem Georgem Bush’em o przyszłości komunikacji marketingowej? A może wolisz sprawdzić się jako fotoreporter i przetestować najnowsze technologie? Jeśli odpowiedź jest pozytywna – to IAA Polska zaprasza na 41 Światowy Kongres Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Możliwość sprawdzenia swoich umiejętności fotoreporterskich w Newseum – Interaktywnym Muzeum Nowych Technologii, czy też przetestowanie symulatora lotów kosmicznych w Narodowym Muzeum Lotnictwa i Przestrzeni Kosmicznej, to jedynie dodatkowe atrakcje czekające na uczestników 41 Światowego Kongresu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Prawdziwym wyzwaniem podczas waszyngtońskiego spotkania będzie udzielenie odpowiedzi na pytanie o przyszłość komunikacji marketingowej!
Organizatorzy szczytu stawiając pytanie „What’s coming next?” prowokują przedstawicieli biznesu, organizacji pozarządowych, mediów, agencji public relations do wspólnej dyskusji nad tym co zastane i wyzwaniach dnia jutrzejszego. Reprezentanci międzynarodowych firm, takich jak – Leo Burnett, Saatchi and Saatchi, Zenith Optimedia, Universal McCann, Apple, Unilever, Dreamworks czy Starcom, podejmą wielopłaszczyznową analizę działań z zakresu komunikacji marketingowej. Pytania o formy komunikacji z klientem, zasadność prowadzenia społecznie odpowiedzialnego biznesu czy też prezentacja najnowszych trendów w reklamie, pozwolą dookreślić dalszy rozwój branży.
Udział w 41 Światowym Kongresie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA jest możliwy dla wszystkich zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu komunikacji marketingowej.
Źródło: IAA