Kreacja przygotowana przez agencję Just, szeroki zakres nośników oraz nowy format wizualny połączony z muzyką Andrzeja Smolika, to wyróżniki rozpoczynającej się 9 listopada 2009 r. kampanii produktowo-wizerunkowej MultiBanku.
Cel wizerunkowy kampanii, która potrwa do połowy grudnia 2009 r. to ukazanie MultiBanku jako sprawnie działającej instytucji oferującej najwyższą jakość obsługi Klienta.
W kampanii „Zmień bank na MultiBank” ta wartość jest komunikowana jako powód do rozważenia zmiany dotychczasowego partnera finansowego. W tym celu MultiBank promuje rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy MultiKonto, który stanowi podstawową platformę relacji Klienta z bankiem. Jego unikalnym wyróżnikiem jest mechanizm zwrotu opłaty za prowadzenie konta dla aktywnych Klientów.
Kreacje prezentowane w stacjach telewizyjnych, na wielkoformatowych nośnikach outdoorowych, w prasie, Internecie oraz w sieci placówek MultiBanku mają spowodować wzrost spontanicznej znajomości marki w grupie celowej.
– Wysoka jakość obsługi i sprawność w relacjach z Klientem to podstawa tożsamości marki i główne elementy biznesowej strategii MultiBanku. Nasze osiągnięcia w jej realizacji potwierdzają regularnie niezależne rankingi, bazujące zarówno na opiniach konsumentów korzystających z usług banku, jak i wynikach badań prowadzonych przez profesjonalne firmy badawcze. – wyjaśnia Wojciech Bolanowski, Dyrektor Marketingu MultiBanku – Dlatego w jesiennej kampanii prezentujemy Klientom alternatywę. Zachęcamy do przełamania przyzwyczajeń i zmiany partnera finansowego na sprawnie działający bank z wysoką jakością obsługi. To cechy poszukiwane szczególnie przez Klientów wymagających z segmentu mass affluent. W kampanii „Zmień bank na MultiBank” pokazujemy, że na rynku istnieje instytucja spełniająca ich oczekiwania i dajemy sygnał, że bankowość może wyglądać inaczej. W moim przekonaniu oryginalna kreacja połączona z muzyką Andrzeja Smolika jest doskonałym nośnikiem przekazu, na którym nam zależy. Wyróżnik w postaci zwrotu opłaty za prowadzenie konta współtworzy obraz banku, który dostarcza usługi wysokiej jakości połączone z solidnymi produktami finansowymi - dodaje.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG, a w przygotowaniu i sprawnym przeprowadzeniu działań promocyjnych pomogły:
- Studio Graficzne Agaty Sobiepańskiej (SGAS),
- agencja K13,
- MMDS – Print Management,
- agencja interaktywna Upward,
- Firma Motion Type.
Źródło: MultiBank