logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Springer alarmuje na nośnikach Warexpo

  PR 13.09.2019, przeczytano 250 razy
ilustracjastrzałka
fot. Warexpo

Warexpo, we współpracy z Pismo. Magazyn Opinii, pokaże niepozostawiający złudzeń cykl reporterski Filipa Springera – „Zmiana klimatu już tu jest”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/springer-alarmuje-na-nosnikach-warexpo,383952,artykul.html

Zmiany klimatyczne z pozoru nie są jeszcze tak odczuwalne w Polsce? Z pozoru. Na Helu, co dwa lata trzeba dosypywać piasku, wysychają rzeki, zagrożone są torfowiska. O tym mówi Filip Springer na łamach magazynu Pismo. Pierwszy artykuł z cyklu zatytułowanego „Podróż do przyszłości” poświęcony jest jednej z głównych polskich wakacyjnych destynacji – Helowi.

- Postanowiłem więc w tę przyszłość wyruszyć, zobaczyć ją, na razie w wersji ultra soft. Bo przecież dziś w Polsce w związku z katastrofą klimatyczną nie dzieje się jeszcze nic spektakularnego. Lubimy w to wierzyć. Tu coś wyschnie, tam coś zaleje. Przejdzie trąba powietrzna, zerwie kilka dachów. Takie rzeczy już się u nas zdarzały. Teraz będą zdarzać się częściej. Bardziej. Naraz. – Flip Springer – Pismo. Magazyn Opinii.

Do końca roku, na panoramicznych nośnikach w przejściu pomiędzy I a II linią metra, zderzymy się ze zmianami dotykającym Noteć, Racibórz czy torfowisko Wizna. Jedna z reportażowych odsłon będzie związana z wyspami ciepła w dużych miastach.

ilustracjastrzałka

- Cykl reporterski Filipa Springera „Zmiana klimatu już tu jest” otwiera oczy. To się dzieje. Tu, obok nas, w Polsce. Nie wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę. Dlatego chętnie dołączamy do budowania tak potrzebnej nam wszystkim świadomości na temat zmian klimatycznych. – Marcin Ochmański – prezes Warexpo.

- W Piśmie stawiamy na pogłębione treści, przedstawiamy analizy ważnych zjawisk współczesnego świata. Chcemy zachęcać nasze czytelniczki i czytelników do krytycznego myślenia. Bardzo cieszymy się, że teraz, dzięki Warexpo nasze treści mogą trafić do jeszcze szerszego grona. To, co w swoim cyklu przynosi Filip Springer szokuje i nie jest łatwe do przyjęcia: zmiana klimatu już tu jest. U nas, w Polsce. Tym bardziej warto zdać sobie sprawę z własnej roli i odpowiedzialności, która na nas ciąży. Odpowiedzialności za zatrzymanie tych destrukcyjnych procesów. – Magdalena Kicińska –  redaktorka naczelna miesięcznika Pismo. Magazyn opinii.

Źródło: Warexpo

www.warexpo.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Bohdan Butenko
W wieku 88 lat zmarł Bohdan Butenko – słynny grafik i ilustrator związany przez lata z redakcją „Przekroju”, twórca postaci Gapiszona, Kwapiszona, Gucia i Cezara.
Ruszyła kampania „Otwarte w niedziele”
11 października br. MAKRO Polska rozpoczęło kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Jego przedstawiciele zapraszają do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi. Sieć...
Stoisko targowe to duża inwestycja dla każdej firmy niezależnie do tego jakim budżetem dysponuje. Dlatego warto pomyśleć o rozwiązaniu, które będzie służyło przez lata i to nie tylko w czasie targów. O rozwiązaniu, które nie będzie jednorazowe i nie będzie generowało odpadów po każdych targach.
Brother razem z BNP Paribas Leasing Solutions tworzy program dla swoich partnerów
Firma Brother, dzięki współpracy z BNP Paribas Leasing Solutions prezentuje nowe rozwiązanie, Brother Finance, ułatwiające resellerom oferowanie dzierżawy sprzętu i usług MPS. Dodatkowo, by na starcie wesprzeć proces sprzedaży do końca grudnia 2019 roku trwa promocja, dzięki której klient dealera nie zapłaci żadnych odsetek od finansowanego urządzenia.
Dębica łączy pokolenia w nowej kampanii wizerunkowej
Firma Oponiarska Dębica S.A., wiodący producent opon do samochodów osobowych na polskim rynku, rusza z nową ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Panuje na polskich drogach”. Celem działań jest odświeżenie wizerunku marki oraz dotarcie do szerszego grona klientów, w tym młodych kierowców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764