logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sprocket w wielkim mieście: Ruszyła kampania HP

  PR 06.12.2017, przeczytano 1627 razy
ilustracjastrzałka

Kampania HP „Sprocket w wielkim mieście. Odkrywaj świat, zachowuj wspomnienia!” promuje najnowszą drukarkę mobilną do zdjęć HP Sprocket. Każdy uczestnik zabawy ma szansę na spotkanie i Reziego, Multiego oraz GlamPauli i towarzyszenie im podczas wycieczki do Nowego Jorku. Wystarczy, że zostawi swoją pracę konkursową w postaci zachowanych wspomnień na stronie dziennika. Zgłoszenia zainteresowani mogą wysyłać do 15 grudnia br.     


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sprocket-w-wielkim-miescie%3A-ruszyla-kampania-hp,34737,artykul.html

Firma HP wystartowała z kampanią „Sprocket w wielkim mieście. Odkrywaj świat, zachowuj wspomnienia!”, która promuje drukarkę HP Sprocket, najnowszy mobilny gadżet tego producenta. Celem kampanii jest zbudowanie potrzeby druku, w chwili gdy powstają zdjęcia, do czego zachęca hasło kampanii. Główną grupą docelową są młodzi ludzie, mieszkający w dużych miastach, którzy często dzielą się zdjęciami ze swojego życia.

Z kampanią powiązany jest konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do Nowego Jorku wraz z gwiazdami polskiej sceny YouTuba. HP Inc podjęło współpracę z Rezigiuszem, Multim, GlamPaulą oraz influencerami z aplikacji Musical.ly skierowanej do najmłodszej grupy odbiorców.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.eska.pl/hpsprocket obejrzeć wideo przygotowane przez Youtuberów zaangażowanych w akcję, podzielić się wspomnieniami z jednego wyjątkowego dnia, tworząc kreatywną stronę z dziennika, dodać plik do galerii do 15 grudnia br. i wybrać, do której drużyny chce się należeć. 20 grudnia Rezigiusz, Multi oraz GlamPaula wybiorą osoby, które będą im towarzyszyć podczas wycieczki do Nowego Jorku.

- HP Sprocket to najnowsze urządzenie drukujące o kieszonkowym rozmiarze,
drukuje zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm na specjalnym samoprzylepnym papierze HP ZINK Photo Paper, bez użycia  atramentu. Jednym z wyróżników tego gadżetu jest mobilna aplikacja, dająca możliwości zabawy ze zdjęciami. Mamy nadzieję zainteresować produktem młode osoby aktywne na portalach społecznościowych. Laureaci konkursu wybiorą się na niezapomnianą wycieczkę do Nowego Jorku, ze Sprocketem w kieszeni –
zachęca Małgorzata Głażewska, Print Marketing Manager, HP Inc Polska.

Źródło: HP

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764