logo
WIADOMOŚCI

Sprocket w wielkim mieście: Ruszyła kampania HP

  PR 06.12.2017, przeczytano 634 razy
ilustracjastrzałka

Kampania HP „Sprocket w wielkim mieście. Odkrywaj świat, zachowuj wspomnienia!” promuje najnowszą drukarkę mobilną do zdjęć HP Sprocket. Każdy uczestnik zabawy ma szansę na spotkanie i Reziego, Multiego oraz GlamPauli i towarzyszenie im podczas wycieczki do Nowego Jorku. Wystarczy, że zostawi swoją pracę konkursową w postaci zachowanych wspomnień na stronie dziennika. Zgłoszenia zainteresowani mogą wysyłać do 15 grudnia br.     


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sprocket-w-wielkim-miescie%3A-ruszyla-kampania-hp,34737,artykul.html

Firma HP wystartowała z kampanią „Sprocket w wielkim mieście. Odkrywaj świat, zachowuj wspomnienia!”, która promuje drukarkę HP Sprocket, najnowszy mobilny gadżet tego producenta. Celem kampanii jest zbudowanie potrzeby druku, w chwili gdy powstają zdjęcia, do czego zachęca hasło kampanii. Główną grupą docelową są młodzi ludzie, mieszkający w dużych miastach, którzy często dzielą się zdjęciami ze swojego życia.

Z kampanią powiązany jest konkurs, w którym do wygrania jest wycieczka do Nowego Jorku wraz z gwiazdami polskiej sceny YouTuba. HP Inc podjęło współpracę z Rezigiuszem, Multim, GlamPaulą oraz influencerami z aplikacji Musical.ly skierowanej do najmłodszej grupy odbiorców.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.eska.pl/hpsprocket obejrzeć wideo przygotowane przez Youtuberów zaangażowanych w akcję, podzielić się wspomnieniami z jednego wyjątkowego dnia, tworząc kreatywną stronę z dziennika, dodać plik do galerii do 15 grudnia br. i wybrać, do której drużyny chce się należeć. 20 grudnia Rezigiusz, Multi oraz GlamPaula wybiorą osoby, które będą im towarzyszyć podczas wycieczki do Nowego Jorku.

- HP Sprocket to najnowsze urządzenie drukujące o kieszonkowym rozmiarze,
drukuje zdjęcia o wymiarach 5 x 7,6 cm na specjalnym samoprzylepnym papierze HP ZINK Photo Paper, bez użycia  atramentu. Jednym z wyróżników tego gadżetu jest mobilna aplikacja, dająca możliwości zabawy ze zdjęciami. Mamy nadzieję zainteresować produktem młode osoby aktywne na portalach społecznościowych. Laureaci konkursu wybiorą się na niezapomnianą wycieczkę do Nowego Jorku, ze Sprocketem w kieszeni –
zachęca Małgorzata Głażewska, Print Marketing Manager, HP Inc Polska.

Źródło: HP

www.hp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone