logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sprytny dzieciak kontra drogówka w nowej reklamie Smart Kid Belt

  PR 27.12.2018, przeczytano 1139 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczyna się kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy. Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sprytny-dzieciak-kontra-drogowka-w-nowej-reklamie-smart-kid-belt,380619,artykul.html

Przewożenie dzieci w samochodach dozwolone było dotąd jedynie przy pomocy odpowiednich fotelików lub podkładek. Polska firma Braxx opracowała nowy produkt o nazwie Smart Kid Belt, który stanowi bezpieczną i legalną alternatywę dla dziecięcych fotelików i podkładek.

Główną bohaterką kampanii jest wyjątkowo sprytna i rezolutna ośmiolatka, która podczas kontroli drogowej informuje policjanta z drogówki o zupełnie nowym sposobie przewożenia dzieci w samochodzie.

Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej oraz kreację spotów telewizyjnych odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Realizacją zajął się dom produkcyjny Joho, a zakupem mediów – Mullen Lowe MediaHub.

Źródło: AżTuNagle

www.aztunagle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764