logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Sprzedam Polskę XD na OOH: kampania CANAL+

  PR 03.05.2025, przeczytano 411 razy
ilustracja

18 kwietnia ruszyła premiera EDUKACJI XD – kontynuacji hitu EMIGRACJA XD, będącej szaloną podróżą przez wszystkie oblicza polskiego biznesu w wydaniu JanuszeXD.  Najnowszą produkcję wprowadza kampania obejmująca OOH, digital, radio, tv, digital, social media i influencerów, działania niestandardowe takie jak ambient z Multiplą, reklamę na aplikacji randkowej Tinder, kreatywne wideo oraz partnerstwa z Empikiem, Wydawnictwem WAB i portalami Donald.pl i RocketJobs. CANAL+ przygotował kampanię razem z Havas Media. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/sprzedam-polske-xd-na-ooh%3A-kampania-canal%2B,408631,artykul.html

KAMPANIA OOH

W kampanii na billboardach wykorzystano hasło „Sprzedam Polskę XD”, które razem z podtytułami w humorystyczny sposób nawiązuje do głównej osi fabularnej "Edukacji XD", czyli polskiej „januszowej” szkoły biznesu. Działania reklamowe obejmują aglomeracje: warszawską, krakowską, trójmiejską i poznańską. 

ilustracjastrzałka

Dodatkowo po ulicach Warszawy przez tydzień krążyła serialowa żółta Multipla, z reklamą promującą serial. Auto będzie można zobaczyć jeszcze w innych aktywnościach promujących EDUKACJĘ XD oraz w kluczowych scenach dla samego serialu.  

Niestandardowe działania OOH objęły również aplikację randkową Tinder, gdzie wykorzystano to, że na tego typu portalach użytkownicy często prezentują lepszą wersję siebie od tej rzeczywistej, przedstawiając się często jako CEO, Prezes czy inny Dyrektor. 

Reklamy promujące serial można było usłyszeć również w radiostacjach RMF FM, Eska oraz Radia Zet. 

PORADNIK PRZEDSIĘBIORCY

Od 29 kwietnia co tydzień na Tik Toku oraz Instagramie CANAL+ będą pojawiać się spoty z serii „Poradnik przedsiębiorcy”, gdzie Prezes i Mecenas Korytko (w tych rolach Jan Frycz i Sebastian Stankiewicz) będą dzielić się wskazówkami jak kreatywnie dorobić się majątku na rynku nieruchomości. Autorami filmików są twórcy serialu – reżyser Łukasz Kośmicki oraz scenarzysta Malcolm XD. 

WSPÓŁPRACA Z GRUPĄ EMPIK

24 kwietnia w ramach cyklu Klub Empik fani serialu oraz twórczości Malcolma XD mieli możliwość obejrzenia przedpremierowo czterech odcinków EDUKACJI XD oraz wysłuchania panelu dyskusyjnego prowadzonego przez Bartka Przybyszewskiego i Mateusza Witkowskiego z Podcastexu, w którym wzięli udział Tomasz Włosok, Michał Balicki, Łukasz Kośmicki oraz Malcolm XD.  

ilustracjastrzałka

21 maja dzięki Wydawnictwu WAB na rynku pojawi się również wznowienie książki z serialową okładką. 

ilustracjastrzałka

WSPÓŁPRACA Z PORTALEM ROCKETJOBS

Niedługo na portalu RocketJobs pojawi się humorystyczny test, dzięki któremu użytkownicy będą mogli sprawdzić swoje predyspozycje do prowadzenia biznesu w Polsce. Więcej szczegółów już niebawem. 

WSPÓŁPRACA Z PORTALEM DONALD.PL

Na portalu satyrycznym Donald.pl oraz należących do niego kanałów z memami Repostuj.pl i Wszechobecne memy przez cały okres wychodzenia odcinków serialu będą pojawiać się materiały oraz memy w humorystyczny sposób nawiązujące do polskiej januszerki oraz wszelkich biznesowych patologii:

DZIAŁANIA PR

Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszył cykl eventów PR-owych dedykowanych dziennikarzom i influencerom, m.in. uroczysta premiera red carpet w warszawskiej Kinotece w PKiN (miejscu kluczowym dla kulminacyjnej fabuły serialu) oraz tzw. Media Open Day, podczas którego zorganizowano ponad 50 rozmów z obsadą i twórcami. Dziennikarze mieli też możliwość wejścia na plan serialu w Warszawie. Media oraz influencerzy otrzymali również kreatywny gift pack w postaci pieczątki dla wszystkich zmęczonych polską szkołą biznesu. 

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: CANAL+ Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
Zawodowy Wzrok: głos pacjentów w kampanii Optegry
Po sukcesie ubiegłorocznej odsłony, kampania „Zawodowy Wzrok” – realizowana przez sieć klinik okulistycznych Optegra – powraca w nowym, wzmocnionym formacie. Tegoroczna edycja została rozbudowana o działania PR i influencer marketing, a cały koncept opiera się na autentycznych insightach zaczerpniętych bezpośrednio od pacjentów.
DoubleVerify z Impact Plus zbadają ślad węglowy kampanii reklamowych
DoubleVerify ogłosiła partnerstwo z Impact Plus, czołową firmą technologiczną w obszarze zrównoważonego rozwoju, która wspiera marketerów w ograniczaniu śladu środowiskowego ich działań reklamowych. Dzięki tej współpracy marki mogą korzystać z narzędzia DV - Emissions Measurement, wspartego na rozwiązaniach Impact Plus, aby lepiej rozumieć i zarządzać śladem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764