Dzień dobry,
piszę na formu ponieważ chciałbym uzyskać poradę dotycząca zakupu sprzętu. Od 7 lat prowadzę agencję reklamową działającą w obszarze marketingu zintegrowanego. W tym roku chcielibyśmy rozszerzyć ofertę o usługi druku. Duża część naszych klientów zleca nam druk, który outsourcujemy do firm zewnętrznych. Nie chcemy wykonywać druku offsetowego, a jedynie druk wielkoformatowy oraz niskonakładowy w postaci plakatów, banerów, roll-upów, ścianek, mamy również w planach produkcję kasetonów oraz elementów dekoracyjnych dla przestrzenii biurowych. W najbliższym czasie uruchomimy również projekt związany ze sprzedażą dekoracji. Reasumując: ulotki, plakaty w dużych nakładach, katalogi, kalendarze, etc. dalej chcemy drukować w drukarniach gdzie mamy zawarte umowy o współpracy. Banery, ścianki, folie, plakaty niskonakładowe, naklejki, kasetony, dekoracje, etc. chcemy robić u siebie. Ponieważ musieliśmy postawić swoją hale, trochę źródełko nam wyschło i musimy postawić na sprzęt używany. Potrzebujemy zakupić solwent twardy 320cm, solwent eko 160cm, ploter tnący 120cm, i stół z frezerką (100x200cm), zgrzewarkę do banerów i media. Czy możecie polecić jakieś konkretne marki sprzętu lub dostawcę, który będzie w stanie dostarczyć urządzenia w miarę pewne. Doskonale wiem, że nowe jest nowe, ale hala nas mocno obciążyła. Chciałbym wydać 80-100 tyś - wiem że kwota nie powala ale jak to w życiu bywa kasy ciągle mało. Liczę na rzeczowa dyskusję. Pozdrawiam