logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebrna nagroda Effie 2013 dla wódek Lubelskich

  PR 17.10.2013, przeczytano 4186 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lubelska otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Long Term Marketing Excellence” za kampanię reklamową pt. „Owocowa w każdym procencie” w XIV edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebrna-nagroda-effie-2013-dla-wodek-lubelskich,19966,artykul.html

EFFIE to jeden z najważniejszych konkursów branży marketingowej, nagradzający efekty rynkowe uzyskane poprzez kampanie reklamowe. Wręczenie nagród w edycji 2013 konkursu odbyło się podczas uroczystej gali 14 października br. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie. W imieniu marki Lubelska statuetkę wspólnie odebrali Stock Polska oraz agencja H2O Creative.

Bardzo cieszy nas ta nagroda, tym bardziej że jeszcze parę lat temu marka Lubelska borykała się z niską rozpoznawalnością oraz wizerunkiem nalewkowego produktu dla dojrzałych ko­biet. Postanowiliśmy to zmienić, tworząc  nową strategię, która zakładała budowanie marki parasolowej do wielosmakowej linii lekkich wódek owocowych oraz skierowanej do młodej grupy docelowej. Aby stworzyć nowy, atrakcyjny i wiarygodny przekaz postawiliśmy na przewrotny w kategorii insight: „wódka, której smakiem można się delektować”. W ten sposób marce udało się  połączyć z pozoru sprzeczne rzeczy: efekt działania jaki daje wódka, ze smakiem i przyjemnością picia, jaki zarezerwowany był niegdyś wyłącznie dla likierów i nalewek – powiedziała Karolina Wróblewska, Brand Manager Stock Polska.

Jury Effie Awards doceniło i nagrodziło srebrną statuetką wysiłki marketera w pracy z marką Lubelska, która w ciągu trzech lat nie tylko została liderem kategorii wódek smakowych z udziałem na poziomie 32,5%(wzrost 226%), marką nr 3 całego rynku wódki z udziałem 6,9% (wzrost 295%), ale zyskała też „status produktu modnego, wręcz kultowego” dzięki czemu „wizerunek całej marki stał się bardziej młodzieżowy i socjalny” (MilwardBrown, FGI, 2012).

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764