logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebrna nagroda w konkursie Creativity International Awards dla 19 Południka

  PR 31.03.2021, przeczytano 356 razy
ilustracjastrzałka

Agencja została nagrodzona w kategorii Food & Beverage Packaging za projekty stworzone dla marki Mazurro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebrna-nagroda-w-konkursie-creativity-international-awards-dla-19-poludnika,390859,artykul.html

Główny motyw komunikacji wizualnej, widoczny m.in. na opakowaniach kaw Mazurro, wyrażony został poprzez wzór graficzny oparty na literze „M”. Symbol ten inspirowany jest twórczością Josefa Hoffmana, założyciela tzw. warsztatów wiedeńskich, których wzornictwo, oparte na prostych formach, wyznaczało kierunek dla późniejszego modernizmu.

Agencja 19 Południk odpowiadała nie tylko za zaprojektowanie opakowań kaw wchodzących w skład portfolio marki, ale również za stworzenie jej identyfikacji wizualnej, filozofii i strategii komunikacji oraz strony internetowej.

- Ta nagroda to dla nas szczególne wyróżnienie. Cieszymy się, że nasze realizacje zostały tak wysoko ocenione w jednym z najstarszych, niezależnych konkursów kierowanym do branży reklamowej i projektowania graficznego – mówi Paweł Mikołajec, Art Director w 19 Południku. – Warto wspomnieć, że za projekty stworzone dla marki Mazurro otrzymaliśmy również nagrodę w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, w kategorii Design – dodaje.

Creativity International Awards to ceniony i prestiżowy konkurs o globalnym zasięgu. Ma na celu promowanie kreatywnych i nieszablonowych realizacji. W zakończonej 50. edycji oceniane były projekty zgłoszone przez agencje i niezależnych projektantów z aż 34 krajów na całym świecie.

Źródło: 19 Południk

www.19poludnik.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cupra Formentor nagrodzona Red Dot Award: Product Design 2021
Wyróżnienie CUPRY Formentora w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów designerskich wyznacza ważny moment w historii młodej marki. O nagrodzeniu pierwszego autorskiego modelu CUPRY zadecydowało 50-osobowe jury złożone z ekspertów z całego świata. CUV łączy codzienną praktyczność z emocjami i wyrazistym designem samochodu sportowego.
Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w tegorocznej, dziewiątej edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020. Wyniki zostały ogłoszone 8 kwietnia.
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni
Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).
Marketing w czasie pandemii – Golden Arrow 2021
Golden Arrow 2021 to XVI edycja konkursu promującego najlepsze i najbardziej efektywne projekty z zakresu marketingu zintegrowanego. Po raz pierwszy obejmuje ona przedsięwzięcia, które powstały i były zrealizowane w czasie trwającej pandemii – od 7 maja 2020 r. do 7 maja 2021 r. Jak to wpłynęło na kampanie marketingowe, dowiemy się już w czerwcu.
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w konkursie Instytucja Roku
Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764