logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebrne Effie dla Opus B

  PR 08.11.2019, przeczytano 225 razy
ilustracjastrzałka

Kampania "Kobiece rozmowy" przygotowana dla marki Biotebal została nagrodzona srebrną statuetką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebrne-effie-dla-opus-b,384657,artykul.html

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie reklamowe zostały rozdane. Jury Effie Awards 2019 przyznało nam srebrną statuetkę w królewskiej kategorii „long term marketing excellence” za kampanię dla marki Biotebal (Polpharma).

W tej kategorii zgłaszane są kampanie długofalowe, tj. trwające co najmniej trzy lata, dlatego nagroda to wspólny sukces naszego zespołu, domu mediowego MediaCom oraz agencji Change Serviceplan i Dentsu X.

Warto dodać, że efektywność kampanii „Kobiece rozmowy”, przeprowadzonej w 2017 roku została doceniona już rok temu, kiedy jurorzy przyznali nam srebrną statuetkę Effie Awards w kategorii „leki i suplementy diety”.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złoto INMA Global Media Awards 2020 dla Gazeta.pl za projekt Ostatni „Twój Weekend”
Portal Gazeta.pl oraz partnerzy projektu BNP Paribas, Mastercard i agencja VMLY&R Poland otrzymali główną nagrodę w kategorii „Najlepsza kampania społeczna i PR” w prestiżowym konkursie INMA Global Media Awards 2020. Jest to już kolejna nagroda dla Ostatniego „Twojego Weekendu” – najbardziej nagradzanego projektu medialnego w Polsce w historii....
Zwycięzcy Grand Press Photo 2020 w Galerii Signs.pl
Jacek Szydłowski („Dziennik Wschodni”) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2020. Zdjęcie Roku jego autorstwa przedstawia lekarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa. Zwycięskie prace prezentujemy w Galerii Signs.pl.
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764