logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebrne Effie dla Opus B

  PR 08.11.2019, przeczytano 110 razy
ilustracjastrzałka

Kampania "Kobiece rozmowy" przygotowana dla marki Biotebal została nagrodzona srebrną statuetką.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebrne-effie-dla-opus-b,384657,artykul.html

Nagrody za najbardziej efektywne kampanie reklamowe zostały rozdane. Jury Effie Awards 2019 przyznało nam srebrną statuetkę w królewskiej kategorii „long term marketing excellence” za kampanię dla marki Biotebal (Polpharma).

W tej kategorii zgłaszane są kampanie długofalowe, tj. trwające co najmniej trzy lata, dlatego nagroda to wspólny sukces naszego zespołu, domu mediowego MediaCom oraz agencji Change Serviceplan i Dentsu X.

Warto dodać, że efektywność kampanii „Kobiece rozmowy”, przeprowadzonej w 2017 roku została doceniona już rok temu, kiedy jurorzy przyznali nam srebrną statuetkę Effie Awards w kategorii „leki i suplementy diety”.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764