logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebrny Spinacz dla Świeć się z Energą

  PR 05.12.2016, przeczytano 559 razy
ilustracjastrzałka

Akcja Świeć się z Energą, organizowana przez Grupę Energa, została wyróżniona prestiżową nagrodą w XIV edycji Konkursu Złote Spinacze, w kategorii PR Korporacyjny. W tym roku statuetki, przyznawane przez Związek Firm Public Relations, zostały wręczone 2 grudnia podczas uroczystej gali w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebrny-spinacz-dla-swiec-sie-z-energa,30739,artykul.html

Świeć się z Energą to plebiscyt, w ramach którego już od siedmiu lat Polacy głosują na najpiękniej udekorowane światłem miasta w kraju oraz na najlepsze zdjęcia oddające atmosferę świąt. Udział w akcji to rywalizacja o charytatywne nagrody oraz szansa na promocję polskich miast. Projekt wyzwala lokalny patriotyzm i zachęca do pomagania potrzebującym.

Ważnym elementem akcji Świeć się z Energą jest także zwrócenie uwagi Polaków na konieczność dzielenia się z innymi, szczególnie w okresie świątecznym. W ramach zeszłorocznej edycji w plebiscycie więzło udział ponad 220 miast z całej Polski, a Grupa Energa przekazała nowoczesny sprzęt AGD o wartości 200 000 zł na wsparcie instytucjom niosącym pomoc osobom w potrzebie lub wykluczonych społecznie.

Jury tegorocznego konkursu uhonorowało Grupę Energa Srebrnym Spinaczem w kategorii PR Korporacyjny. W tej edycji nie przyznano Złotego Spinacza w tej kategorii.

- Co roku w Świeć się z Energą, oprócz nas, angażuje sią bardzo wiele osób prywatnych, instytucji, urzędów miast, mediów oraz jednostek pomocy społecznej. Wszystkim stronom przyświeca szczytny cel jakim jest pomaganie potrzebującym oraz rozświetlanie polskich domów i miast świąteczną atmosferą. Cieszymy się, że nasze starania zostały docenione w tak prestiżowym konkursie. Jest to dla nas pozytywny impuls, szczególnie tuż przed startem VIII edycji, która rozpocznie się już 9 grudnia br. - mówi Michał Lemański, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Wśród partnerów nagrodzonej kampanii znalazły się m.in. wydawca dzienników regionalnych – Polska Press Grupa, Telewizja Polska i redakcja programu Pytanie na Śniadanie, które relacjonowały na bieżąco zmagania miast w walce o tytuł Rozświetlonej Stolicy Polski. Dzięki szerokiej komunikacji udało się dotrzeć odbiorców w całej Polsce i zachęcić ich do głosowania na najpiękniej rozświetlone miasta oraz zdjęcia oddające świąteczną atmosferę. Merytoryczne wsparcie dla akcji zapewniła uznana fotografka Lidia Popiel, która udzielała porad i wskazówek na temat robienia zdjęć.

Łącznie w VII edycji plebiscytu oddano ponad 100 000 głosów, a zwycięzcą finałowego głosowania okazał się Połczyn - Zdrój.

Źródło: Grupa Energa

www.energa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764