logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro dla stacji TVN za spot wizerunkowy „TVN Więcej”

  PR 05.04.2019, przeczytano 417 razy
ilustracjastrzałka

Spot wizerunkowy “TVN Więcej”, promujący jesienną ofertę programową stacji TVN, został nagrodzony w konkursie Promax Europe Awards 2019 w Amsterdamie. Zdobył on drugie miejsce w kategorii "Best Set Design".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-dla-stacji-tvn-za-spot-wizerunkowy-_tvn-wiecej_,381976,artykul.html

Nagrodzoną produkcję zrealizował Dział Autopromocji TVN i Discovery Polska. Reżyserem spotu jest Robert Krawczyk, za kreację odpowiadał Robert Przyszlak, zdjęcia zrealizował Mateusz Skalski, zaś scenografię stworzyli Katarzyna Sobańska i Marcel Sławiński, autorzy scenografii m.in. do "Zimnej Wojny" oraz "Idy".

W tym roku w kategorii "Best Leisure & Lifetime Programme Spots" nominowana była także inna produkcja Działu Autopromocji TVN i Discovery Polska – zwiastun TVN Turbo "Samochód marzeń" autorstwa Jarosława Ozierańskiego.

Promax to największa na świecie, międzynarodowa organizacja skupiająca ludzi mediów elektronicznych, zajmujących się autopromocją i marketingiem. Przyznawane co roku nagrody za kampanie autopromocyjne, zwiastuny i oprawy graficzne uznawane są za najbardziej prestiżowe wyróżnienia w branży.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartował Konkurs Korony Reklamy 2020
Konkurs Korony Reklamy to konkurs wyróżniający najlepsze firmy z branży reklamowej. Organizowany jest podczas targów RemaDays pod patronatem programu Solidni w Biznesie. To ogromna szansa dla firmy na pokazanie się nowym klientom z 11 sektorów targowych RemaDays.
„Mali ratownicy” z Grand Prix na Eventiada IPRA Golden Awards
„Mali Ratownicy”- projekt prowadzony od 3 lat w nadmorskich miejscowościach przez Volkswagena, który uczy dzieci prawidłowego udzielania pierwszej pomocy zdobył Grand Prix w Eventiada IPRA Golden Awards. Ponadto został wyróżniony w kategorii Best Corporate Social Responsibility Campaign. Za realizację projektu były odpowiedzialne agencje EL Padre (event) oraz...
Wedlowskie produkty odniosły sukces w tegorocznych konkursach rynku spożywczego. Konsumenci docenili redesign opakowań kultowych pianek Ptasie Mleczko, a redakcje FMCG nagrodziły linię czekolad gorzkich Premium od E.Wedel. Wyroby marki nagrodzone zostały w plebiscytach: Złota Innowacja FMCG 2019 oraz Certyfikat Dobry Produkt.
Effie: Nestlé Polska wśród najbardziej efektywnych firm 20-lecia
Ten rok był szczególny dla konkursu nagród Effie, ponieważ w Polsce zorganizowano go po raz 20-sty. Z tej okazji przedstawiono 20 Najbardziej Efektywnych Firm, które w ciągu ostatniego 20-lecia wyróżniły się najskuteczniejszą komunikacją marketingową. W tym gronie znalazło się Nestlé Polska. Jednocześnie w konkursie Effie 2019 firma otrzymała dwie nagrody: srebrne Effie w...
Wraz z dojrzewaniem rynku handlu detalicznego w Polsce rosną także oczekiwania konsumentów, którzy stają się coraz bardziej wymagający i nastawieni na oryginalne doświadczenia. Dynamiczny rozwój centrów handlowych i rozszerzanie ich kompetencji poza obszary stricte zakupowe wymagają kreatywności w konkurencji o uwagę klienta. Odpowiedzią firm może być...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764