logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro i brąz dla ING w konkursie Złotych Spinaczy

  PR 09.12.2022, przeczytano 654 razy

W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii Empolyer branding za kampanię „Zgadzam się, nie zgadzam” oraz Brązowy Spinacz 2022 w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna – za działania wspierające ergonomię pracy i zachowania eko wśród pracowników.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-i-braz-dla-ing-w-konkursie-zlotych-spinaczy,398293,artykul.html

Kampania „Zgadzam się, nie zgadzam się” pokazuje przede wszystkim unikatową kulturę organizacyjną ING. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w banku, a wskazanych przez samych pracowników – od różnorodności, otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju w kraju i za granicą – aż po sposób, w jaki tworzymy zespoły i ze sobą współpracujemy.

- W ING wierzymy, że dobre miejsce pracy to takie, w którym czujemy się komfortowo, możemy być sobą i po prostu robić swoje, niezależnie od okoliczności. Dlatego budujemy włączającą organizację, w której powierza się pracownikom podejmowanie decyzji, dba o ich rozwój, wynagradza zaangażowanie i przede wszystkim – słucha ich głosu – podkreśla Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR w ING Banku Śląskim.

- Bardzo się cieszymy, że eksperci docenili nasze działania komunikacyjne kampanii, w której postanowiliśmy oddać głos samym pracownikom. To właśnie ich opinie na temat pracy w ING zainspirowały nas do kreatywnego i innowacyjnego podkreślenia, dlaczego właśnie z nami łatwiej jest robić swoje – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Z kolei nagrodzona kampania wewnętrzna wspierała ergonomię pracy i oszczędzanie wody poprzez serię filmów animacyjnych, których bohaterami były krople.

- Bank w swojej działalności biznesowej wdraża i stosuje zasady odpowiedzialności ekologicznej w wielu aspektach. Dotyczy to również zużycia wody. Systematycznie zbieramy dane i analizujemy zużycie wody dla wszystkich lokalizacji, modernizujemy miejsca pracy, ale również chcemy wspierać postawy proekologiczne naszych pracowników. Zauważenie naszych działań w tym zakresie to ogromna motywacja – dodaje Anna Golka, Head of Real Estate and Facility Management

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764