logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro i brąz dla ING w konkursie Złotych Spinaczy

  PR 13.12.2022, przeczytano 907 razy

W tegorocznym konkursie Złotych Spinaczy, bank otrzymał srebrne wyróżnienie w kategorii Empolyer branding za kampanię „Zgadzam się, nie zgadzam” oraz Brązowy Spinacz 2022 w kategorii Employee experience i komunikacja wewnętrzna – za działania wspierające ergonomię pracy i zachowania eko wśród pracowników.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-i-braz-dla-ing-w-konkursie-zlotych-spinaczy,398326,artykul.html

Kampania „Zgadzam się, nie zgadzam się” pokazuje przede wszystkim unikatową kulturę organizacyjną ING. Komunikacja skupia się na elementach ważnych i charakterystycznych dla pracy w banku, a wskazanych przez samych pracowników – od różnorodności, otwartości na wszystkie głosy i pomysły, poprzez możliwości rozwoju w kraju i za granicą – aż po sposób, w jaki tworzymy zespoły i ze sobą współpracujemy.

-  W ING wierzymy, że dobre miejsce pracy to takie, w którym czujemy się komfortowo, możemy być sobą i po prostu robić swoje, niezależnie od okoliczności. Dlatego budujemy włączającą organizację, w której powierza się pracownikom podejmowanie decyzji, dba o ich rozwój, wynagradza zaangażowanie i przede wszystkim – słucha ich głosu – podkreśla Maja Chabińska-Rossakowska, Dyrektor HR w ING Banku Śląskim.

- Bardzo się cieszymy, że eksperci docenili nasze działania komunikacyjne kampanii, w której postanowiliśmy oddać głos samym pracownikom. To właśnie ich opinie na temat pracy w ING zainspirowały nas do kreatywnego i innowacyjnego podkreślenia, dlaczego właśnie z nami łatwiej jest robić swoje – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Z kolei nagrodzona kampania wewnętrzna wspierała ergonomię pracy i oszczędzanie wody poprzez serię filmów animacyjnych, których bohaterami były krople.

- Bank w swojej działalności biznesowej wdraża i stosuje zasady odpowiedzialności ekologicznej w wielu aspektach. Dotyczy to również zużycia wody. Systematycznie zbieramy dane i analizujemy zużycie wody dla wszystkich lokalizacji, modernizujemy miejsca pracy, ale również chcemy wspierać postawy proekologiczne naszych pracowników. Zauważenie naszych działań w tym zakresie to ogromna motywacja – dodaje Anna Golka, Head of Real Estate and Facility Management

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764