logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro i brąz dla kampanii ING na Effie Awards

  PR 04.11.2019, przeczytano 393 razy

Podczas tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” i brązową w kategorii „Business to business”. W tych kategoriach nie przyznano złota. Bank znalazł się również w gronie 20 firm, wyróżnionych z najbardziej efektywną komunikację marketingową, w rankingu z okazji 20-lecia Effie w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-i-braz-dla-kampanii-ing-na-effie-awards,384563,artykul.html

Kampanie ING Banku Śląskiego „Posiadanie sensem życia” i „Firma bez klientów to żaden biznes”, zostały docenione przez jury jako jedne z najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii ubiegłego roku w Polsce.

Srebro w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Posiadanie sensem życia?”, w której bank nakłaniał Polaków do bardziej refleksyjnego wydawania i przekonywał ich, że niesie to wymierną korzyść – oszczędności.

Brąz w kategorii „Business-to-Business” otrzymała kampania „Firma bez klientów, to żaden biznes”, w której bank promował ofertę dla przedsiębiorców. Bank przygotował użyteczne narzędzia takie jak terminal płatniczy czy płatności online iMoje a poprzez akcję „Dobry głos dla firm” zachęcał Polaków do dzielenia się dobrymi opiniami o swoich ulubionych firmach.

Działania w ramach nagrodzonych kampanii przygotowały dla ING Banku Śląskiego agencje: Brain, GONG, Mosqui.to, 24/7 Communications oraz dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Dodatkowo, w kategorii „Finanse” nominację otrzymała kampania banku „Czy jest coś co nas Polaków łączy”.

Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży marketingowej. Konkurs ma swoje narodowe edycje na całym świecie i nagradza najbardziej efektywne kampanie reklamowe. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W tegorocznej edycji konkurs Effie Awards Poland, prace w 23 kategoriach oceniało 138-osobowe jury, którego członkami są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764