logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro i brąz dla kampanii ING na Effie Awards

  PR 29.10.2021, przeczytano 726 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznym konkursie Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” za kampanię „Robimy swoje, tylko inaczej” i brązową w kategorii „Business to business” za kampanię „Działam dalej z firmą w internecie”. Były to najwyższe nagrody w tych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-i-braz-dla-kampanii-ing-na-effie-awards,393605,artykul.html

Obie nagrodzone kampanie powstały i były emitowane w czasie pierwszej fali pandemii i zachęcały Polaków do działania, mimo niesprzyjających okoliczności. Jesteśmy bardzo dumni z tych nagród, bo pokazały, że my także potrafimy skutecznie działać w takich warunkach. Cieszymy się, że branża również to doceniła – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Srebro w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Robimy swoje, tylko inaczej”. Kampanię  doceniono za adekwatny do sytuacji insight - nawet niepewne czasy nie zatrzymają Polaków, bo działanie to nasza cecha wyróżniająca oraz za wsparcie w postaci aplikacji Moje ING, która aktywnie podpowiada i pomaga lepiej ogarniać finanse. Dzięki temu można jeszcze odważniej działać dalej.  

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Business to business” otrzymała kampania „Działam dalej z firmą w internecie”, bo pokazała, że ING rozumie wyzwania firm i umie na nie szybko odpowiedzieć. W pandemii biznesowym wyzwaniem była konieczność szybkiej transformacji, żeby działać dalej ale online. Bank przygotował pakiet narzędzi dla każdej firmy: (1) sklep internetowy (Codarius) i wsparcie w uruchomieniu go w ciągu 5 dni, (2) płatności online dla firm, które chcą skorzystać z innych platform e-commerce, (3) generator linków płatniczych dla firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą rozliczać się bezpiecznie w interencie.

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764