logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro i brąz dla kampanii ING na Effie Awards

  PR 29.10.2021, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznym konkursie Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” za kampanię „Robimy swoje, tylko inaczej” i brązową w kategorii „Business to business” za kampanię „Działam dalej z firmą w internecie”. Były to najwyższe nagrody w tych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-i-braz-dla-kampanii-ing-na-effie-awards,393605,artykul.html

Obie nagrodzone kampanie powstały i były emitowane w czasie pierwszej fali pandemii i zachęcały Polaków do działania, mimo niesprzyjających okoliczności. Jesteśmy bardzo dumni z tych nagród, bo pokazały, że my także potrafimy skutecznie działać w takich warunkach. Cieszymy się, że branża również to doceniła – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Srebro w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Robimy swoje, tylko inaczej”. Kampanię  doceniono za adekwatny do sytuacji insight - nawet niepewne czasy nie zatrzymają Polaków, bo działanie to nasza cecha wyróżniająca oraz za wsparcie w postaci aplikacji Moje ING, która aktywnie podpowiada i pomaga lepiej ogarniać finanse. Dzięki temu można jeszcze odważniej działać dalej.  

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Business to business” otrzymała kampania „Działam dalej z firmą w internecie”, bo pokazała, że ING rozumie wyzwania firm i umie na nie szybko odpowiedzieć. W pandemii biznesowym wyzwaniem była konieczność szybkiej transformacji, żeby działać dalej ale online. Bank przygotował pakiet narzędzi dla każdej firmy: (1) sklep internetowy (Codarius) i wsparcie w uruchomieniu go w ciągu 5 dni, (2) płatności online dla firm, które chcą skorzystać z innych platform e-commerce, (3) generator linków płatniczych dla firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą rozliczać się bezpiecznie w interencie.

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
Wybrano jury pierwszej edycji konkursu The Next Gen of PR
W inauguracyjnej edycji The Next Gen of PR 2022 w jury zasiądzie 5-osobowe grono ekspertów z zakresu public relations i nowoczesnej komunikacji. Jury oceni prace będące odpowiedzią na brief partnera. W tym roku partnerem głównym konkursu została firma Danone.
Małgorzata Barcz Wadas dołącza do Timecode, jako managerka konkursu Timecode Akcja Animacja
Do zespołu Timecode Film Production dołączyła Małgorzata Barcz - Wadas. Objęła stanowisko project managerki i będzie odpowiadać za organizację oraz rozwój projektu Timecode Akcja Animacja – konkursu dla twórców animacji, organizowanego od 2017 roku przez dom produkcyjny Timecode.
Znamy nagrodzonych w tegorocznej edycji konkursu POS Stars
Podczas targów Festiwal Marketingu, 14 i 15 września miała miejsce 14. edycja konkursu na najlepsze display’e reklamowe.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764