logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro i brąz dla kampanii ING na Effie Awards

  PR 29.10.2021, przeczytano 615 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznym konkursie Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” za kampanię „Robimy swoje, tylko inaczej” i brązową w kategorii „Business to business” za kampanię „Działam dalej z firmą w internecie”. Były to najwyższe nagrody w tych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-i-braz-dla-kampanii-ing-na-effie-awards,393605,artykul.html

Obie nagrodzone kampanie powstały i były emitowane w czasie pierwszej fali pandemii i zachęcały Polaków do działania, mimo niesprzyjających okoliczności. Jesteśmy bardzo dumni z tych nagród, bo pokazały, że my także potrafimy skutecznie działać w takich warunkach. Cieszymy się, że branża również to doceniła – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Srebro w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Robimy swoje, tylko inaczej”. Kampanię  doceniono za adekwatny do sytuacji insight - nawet niepewne czasy nie zatrzymają Polaków, bo działanie to nasza cecha wyróżniająca oraz za wsparcie w postaci aplikacji Moje ING, która aktywnie podpowiada i pomaga lepiej ogarniać finanse. Dzięki temu można jeszcze odważniej działać dalej.  

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Business to business” otrzymała kampania „Działam dalej z firmą w internecie”, bo pokazała, że ING rozumie wyzwania firm i umie na nie szybko odpowiedzieć. W pandemii biznesowym wyzwaniem była konieczność szybkiej transformacji, żeby działać dalej ale online. Bank przygotował pakiet narzędzi dla każdej firmy: (1) sklep internetowy (Codarius) i wsparcie w uruchomieniu go w ciągu 5 dni, (2) płatności online dla firm, które chcą skorzystać z innych platform e-commerce, (3) generator linków płatniczych dla firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą rozliczać się bezpiecznie w interencie.

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dzieciństwo” - katalog zbiorów Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie otrzymał nagrodę European Design Award 2023
Wydany przez Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie katalog "Dzieciństwo" został nagrodzony srebrnym medalem za opracowanie graficzne w konkursie "European Design Awards 2023". Projekt graficzny wydawnictwa został stworzony przez Kamilę Schinwelską i Marcina Gwiazdowskiego ze studia Elipsy.
Agencje Dentsu Polska na podium
Agencje kreatywne oraz media & performance dentsu Polska kolejny rok z rzędu stanęły na podium podczas uroczystej gali i ogłoszenia wyników raportu - Agencje Reklamowe i Domy Mediowe. Dentsu Creative nagrodzone zostało tytułem - KREATYWNOŚĆ NAPĘDZANA TECHNOLOGIĄ, dentsu Media & Performance tytułem – KONSEKWENTNA STRATEGIA.
Poznaliśmy zwycięzców Young Design 2023
Za nami XVI edycja prestiżowego konkursu dla młodych projektantów Young Design organizowanego przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. To kontynuacja wieloletniej tradycji, w ramach której instytucja zajmuje się promocją i wspieraniem polskiej sztuki użytkowej. Uznanie jury zyskały m.in. projekt narzędzia do materializacji emocji, system wspomagający montaż urządzeń...
ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. Bank zajął także drugie miejsce w kategorii Złoty Bank, oceniającej wielokanałową jakość obsługi klienta oraz został wyróżniony w kategoriach: Konto osobiste, Kredyt Gotówkowy i Kredyt Hipoteczny, gdzie zajął trzecie miejsce.
Konkurs Benq Designview 2023 - Viva Magenta
Zaprojektuj oryginalną postać inspirowaną kolorem roku Pantone, Viva Magenta, aby mieć szansę na wygranie designerskiego monitora premium BenQ i nagród pieniężnych!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764