logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Srebro i brąz dla kampanii ING na Effie Awards

  PR 29.10.2021, przeczytano 390 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznym konkursie Effie Awards Poland, ING Bank Śląski otrzymał dwie statuetki za najbardziej efektywne kampanie reklamowe: srebrną w kategorii „Finanse” za kampanię „Robimy swoje, tylko inaczej” i brązową w kategorii „Business to business” za kampanię „Działam dalej z firmą w internecie”. Były to najwyższe nagrody w tych kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srebro-i-braz-dla-kampanii-ing-na-effie-awards,393605,artykul.html

Obie nagrodzone kampanie powstały i były emitowane w czasie pierwszej fali pandemii i zachęcały Polaków do działania, mimo niesprzyjających okoliczności. Jesteśmy bardzo dumni z tych nagród, bo pokazały, że my także potrafimy skutecznie działać w takich warunkach. Cieszymy się, że branża również to doceniła – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Srebro w kategorii „Finanse” otrzymała kampania „Robimy swoje, tylko inaczej”. Kampanię  doceniono za adekwatny do sytuacji insight - nawet niepewne czasy nie zatrzymają Polaków, bo działanie to nasza cecha wyróżniająca oraz za wsparcie w postaci aplikacji Moje ING, która aktywnie podpowiada i pomaga lepiej ogarniać finanse. Dzięki temu można jeszcze odważniej działać dalej.  

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG, 24/7 Communications oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Brąz w kategorii „Business to business” otrzymała kampania „Działam dalej z firmą w internecie”, bo pokazała, że ING rozumie wyzwania firm i umie na nie szybko odpowiedzieć. W pandemii biznesowym wyzwaniem była konieczność szybkiej transformacji, żeby działać dalej ale online. Bank przygotował pakiet narzędzi dla każdej firmy: (1) sklep internetowy (Codarius) i wsparcie w uruchomieniu go w ciągu 5 dni, (2) płatności online dla firm, które chcą skorzystać z innych platform e-commerce, (3) generator linków płatniczych dla firm, które nie potrzebują sklepu internetowego, ale chcą rozliczać się bezpiecznie w interencie.

Projekt we współpracy z agencjami Brain, GONG oraz domem mediowym MullenLowe MediaHub.

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzebiatów wygrywa 13. edycję plebiscytu miast Świeć się z Energą
Trzebiatów uzyskał blisko 130 000 głosów w finałowej rundzie i wygrał doroczny plebiscyt Świeć się z Energą. Tuż za nim uplasowały się Ostrów Wielkopolski i Bielsko-Biała. W trwającej na przełomie grudnia 2021 i stycznia 2022 zabawie, internauci wybierali najpiękniej rozświetlone miasta spośród 266 miejscowości z całej Polski. W 13. edycji konkursu zainicjowanego przez...
9 Edycja Papaya Young Creators
Nowa nazwa i formuła 9. edycji najbardziej prestiżowego projektu dla młodych kreatywnych twórców w naszej części Europy.
Sony World Photography Awards 2022: finaliści konkursu studenckiego i młodzieżowego
World Photography Organisation opublikowało listę finalistów konkursu studenckiego i młodzieżowego w edycji Sony World Photography Awards 2022. Nazwiska Fotografa Roku w konkursie studenckim i Fotografa Roku w konkursie młodzieżowym zostaną ogłoszone 12 kwietnia, a ich prace będą prezentowane w ramach wystawy Sony World Photography Awards 2022 w londyńskim Somerset House.
Trwa finał Świeć się z Energą
Już tylko cztery dni dzielą nas od zakończenia głosowania w finale 13. edycji ogólnopolskiego plebiscytu miast Świeć się z Energą. Spośród 266 miejscowości zgłoszonych do zabawy, z finałowej 16. wyłonione zostanie miasto o najpiękniejszych świetlnych dekoracjach. Rywalizacja o tytuł i charytatywne nagrody jest niezwykle zacięta. Na czele rankingu znajdują się...
Konkurs na plakat 55. Festiwalu im. Jana Kiepury
Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju ogłasza konkurs na projekt plakatu Festiwalu im. Jana Kiepury.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764