logo
WIADOMOŚCI

Środki chemiczne pomocne w każdej pracowni reklamowej

antalis  PR 12.08.2004, przeczytano 1273 razy

Extru-Fix i Evo-Stik - środki chemiczne dla reklamy w ofercie Antalis Poland


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srodki-chemiczne-pomocne-w-kazdej-pracowni-reklamowej,2327,artykul.html

Sektor Visual Communication (VisCom), zajmujący się dystrybucją materiałów do produkcji reklam wizualnych, przemysłu i budownictwa, wprowadził do swojej oferty artykuły chemiczne uzupełniające do płyt z polimetakrylanu metylu.
Klej Extru-Fix polecany jest przez wielu producentów płyt akrylowych. Łączy znakomicie płyty ekstrudowane (wytłaczane), poliwęglan lity, HIPS (polistyren wysokoudarowy) oraz PETG (poliester). Połącznie klejem może mieć charakter homo- lub heterogeniczny bez negatywnych efektów. Dzieki tym materiałom zbudowanie klejonego kasetonu, czy stojaka z elementami z dwóch różnych materiałów nie stanowi już trudności. Klej ze względu na rzadką konsystencję ma bardzo dużą wydajność - łatwo się go nakłada i rozprowadza. Uzyskane połącznie klejowe jest sztywne i bezbarwne, przy łączeniu płyt « na zakładkę » nie powstają pęcherzyki powietrza.

Evo-Stik jest to płyn antystatyczny do czyszczenia powierzchni, który usuwa zabrudzenia i kurz oraz zmniejsza ładunek na powierzchni.
Czyszczona powierzchnia płyty jest gotowa do dalszej obróbki – płyn nie wchodzi w interakcje z klejem ani z folią samoprzylepną, można bezpiecznie przerabiać materiał bez konieczności dodatkowego zmywania. Wygodne opakowanie – butelka (500ml) ze spryskiwaczem – pozwala na ekonomiczne dozowanie płynu.
Wkrótce w ofercie Antalis Polandpojawią się inne środki chemiczne pomocne w każdej pracowni reklamowej.


Sektor VisCom w firmie Antalis Poland został stworzony ponad dwa lata temu.
Początkowo w ofercie znajdowały się podstawowe materiały z tworzyw sztucznych, tzn. płyty PCW i plexi. Obecnie portfolio produktów przekracza 500 pozycji asortymentowych materiałów z tworzyw sztucznych z przeznaczeniem na rynki : reklamy, przemysłu i budownictwa .

Antalis Poland, od lat notowany na listach rankingowych największych przedsiębiorstw, jest liderem w dystrybucji materiałów służących do komunikacji wizualnej.
Rok 2003 Antalis Poland zamknął obrotem w wysokości 351 mln zł i 25% udziałem w rynku


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone