logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Środy z Orange z Muppetami Disneya

  PR 28.12.2011, przeczytano 1280 razy

W prasie i telewizji pojawiła się kampania teaserowa nowej odsłony akcji Środy z Orange, z Muppetami Disneya w roli głównej. Pełna kampania o nowościach w Środach z Orange rusza 2 stycznia 2012 roku i potrwa miesiąc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srody-z-orange-z-muppetami-disneya,14262,artykul.html

- Chcemy, by nasi klienci mogli dowiedzieć się jakie zmiany w akcji Środy z Orange czekają ich od stycznia 2012 roku. A są to zmiany rewolucyjne. Nowym partnerem akcji będzie sieć kin Multikino, znikną limity kodów na środowe seanse, a ponadto do akcji włączamy filmy w 3D. W kreacji kampanii wykorzystaliśmy legendarne postaci Muppetów Disneya. Ma to związek z filmem „Muppety”, który w kinach pojawi się w styczniu – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

Kampania obejmuje prasę, internet oraz outdoor w 18 miastach Polski, w których są kina sieci Multikino – nowego partnera akcji Środy z Orange. W ramach kampanii w telewizji pojawią się 60-sekundowe spoty reklamowe.

Odsłona teasorowa kampanii będzie obejmować 10-sekundowe spoty telewizyjne oraz reklamę prasową w sekcjach zawierających repertuar kinowy.

Za kreację odpowiada agencja Fallon UK oraz Leo Burnett. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC. Kampania jest realizowana we współpracy z Disneymedia+.

Źródło: Orange

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Graal wzmacnia działania reklamowe i zgarnia nagrody
Pierwsze półrocze 2020 roku było dla Grupy Kapitałowej Graal niezwykle intensywne. Pomimo ograniczeń związanych z pandemią marka odnotowała wzrosty sprzedaży, a produkty Graal wyróżnione zostały czterema prestiżowymi nagrodami konsumenckimi. W czerwcu zrealizowana została największa w historii firmy kampania reklamowa, obejmująca swym zasięgiem TV, internet, prasę...
Zakończył się przetarg na obsługę E.Wedel – kultowej czekoladowej marki w Polsce. W ramach procesu, do którego zaproszono najlepsze agencje kreatywne na rynku, zwycięską agencją zostało Saatchi & Saatchi. To właśnie ta agencja zaprojektuje komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 rok, czyli rok jubileuszu Wedla. Za wybrane działania...
Podravka wraz z Tomaszem Jakubiakiem oraz popularnym, opiniotwórczym portalem Czytamyetykiety.pl promują jeden ze sztandarowych produktów producenta – pastę warzywną Ajvar Podravka. Wspólne działania mają na celu dostarczenie konsumentom inspiracji na dania z wykorzystaniem Ajvarów Podravka.
Mediaplus otwiera oddział w Czechach
Group One wraz z Serviceplan Group GmbH otwierają agencję mediową z siedzibą w Pradze. Po oddziale SalesTube Russia otwartego w Moskwie w lutym tego roku, jest to kolejny krok w międzynarodowym rozwoju Group One, największej niezależnej polskiej grupy komunikacyjnej.  Za rozwój Mediaplus Prague odpowiadał będzie Daniel Lenarczyk, raportując do Bartłomieja Kamińskiego,...
Strefa Przemian z More Communications Agency
Agencja more communications agency nawiązała współpracę z Anną Kolasińską i Bartkiem Szemrajem – trenerami, dietetykami i twórcami Strefy Przemian.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764