logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śródziemnomorska kampania marki Podravka

  PR 21.09.2015, przeczytano 1119 razy

Ruszyła kampania promująca produkty marki Podravka, przeznaczone do przygotowania dań kuchni śródziemnomorskiej. Działania prowadzone są w telewizji, Internecie, prasie oraz w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srodziemnomorska-kampania-marki-podravka,26008,artykul.html

Kampania reklamowa pod hasłem „Zmysłowe smaki przez cały rok!” ma na celu promocję produktów marki Podravka z kategorii pomidorów, makaronów i past warzywnych oraz budowę jej śródziemnomorskiego wizerunku.

Od 14 września w kluczowych stacjach telewizyjnych (m.in.: TVN i Polsat) rozpoczęła się emisja 30’ i 15’ spotów reklamowych promujących produkty ze śródziemnomorskiego portfolio marki Podravka. Równolegle realizowane jest wsparcie reklamowe na serwisie YouTube oraz kampania bannerowa na urządzeniach mobilnych.

Zaplanowane są także działania w prasie konsumenckiej, połączone z dystrybucją darmowych próbek produktu. Ponadto prowadzone są aktywności PR oraz silne wsparcie w punktach sprzedaży (m.in. dodatkowe ekspozycje, materiały POS, promocja produktów połączona  z degustacją).

Kampania odsyła na stronę internetową marki, gdzie można znaleźć informacje o promowanych produktach oraz kuchni śródziemnomorskiej (www.podravka.com/pl/smakikuchnisrodziemnomorskiej).

Spot telewizyjny utrzymany jest w wakacyjnym klimacie. Reklama przenosi odbiorcę nad Morze Śródziemne, do słonecznej Chorwacji, gdzie dwójka młodych ludzi wspólnie przygotowuje dania kuchni śródziemnomorskiej. Historia opowiedziana w spocie inspiruje do tego, by daniami z użyciem produktów Podravka dzielić się z najbliższymi i delektować się nimi nie tylko latem, ale przez cały rok, zachowując tym samym wakacyjne wspomnienia na co dzień. Spot podkreśla również, że oferowane przez markę produkty to gwarancja najwyższej jakości, zapewniającej doskonały smak potraw. Wyjątkowego i oryginalnego charakteru reklamie dodaje chorwacka muzyka. Podkład muzyczny w spocie to specjalnie przygotowana na tę okazję wersja jednej z bardziej znanych, chorwackich piosenek „Da nije ljubavi” co oznacza „Jeśli nie byłoby miłości”. Piosenka podkreśla także emocjonalny charakter spotu, bo „jeśli nie byłoby miłości, nie byłoby świata”.

Za kreację spotów telewizyjnych odpowiada chorwacka firma Bruketa&Žinić OM, natomiast za produkcję agencja Val Produkcija. Adaptacją polskiej wersji spotu z lektorem zajęła się firma Interactive Partners. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Advans Media Communications. Za działania public relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR (Grupa Walk).

Źródło: Walk PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764