logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Śródziemnomorskie produkty Podravka promowane w kampanii telewizyjnej

  PR 08.10.2019, przeczytano 200 razy
ilustracjastrzałka

Podravka promuje w telewizji środziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srodziemnomorskie-produkty-podravka-promowane-w-kampanii-telewizyjnej,384259,artykul.html

We wrześniu wystartowała kampania telewizyjna promująca produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar Podravka. Billboardy sponsorskie są widoczne w kluczowych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Spoty podkreślają śródziemnomorski charakter produktów Podravka oraz chorwackie pochodzenie past warzywnych Ajvar, co jest gwarancją ich najwyższej jakości i doskonałego smaku. Kampania potrwa 7 tygodni, aż do początku listopada.

Kampania telewizyjna będzie równolegle wspierana w digitalu – w social mediach pojawią się inspiracyjne filmiki kulinarne z użyciem produktów Podravka. Zaplanowane jest również silne wsparcie w puntkach sprzedaży, w tym m.in. w wybranych sklepach konsumenci będą mieli także okazję spróbować jak smakują oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar Podravka.

Źródło: Podravka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Mutoh w Poznaniu
Po Krakowie i Warszawie, Atrium Centrum Ploterowe oraz IKONOS zapraszają na Dni Otwarte, do pozostałych oddziałów firmy – w najbliższy piątek, 29 maja wielkoformatowe drukarki Mutoh będą prezentowały swoje możliwości w Poznaniu.
Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”
Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.
Eurocash z kampanią doceniającą przedsiębiorców
„Herosi Codzienności” to kampania edukacyjno-społeczna, której celem jest pokazanie roli handlu niezależnego w czasie epidemii i na co dzień. W jej ramach prowadzone są działania w mediach społecznościowych i na portalach internetowych.
Sterowiec Goodyear Blimp wraca do Europy
Kultowy symbol powraca. Po raz pierwszy od prawie dekady legendarny sterowiec Goodyear Blimp pojawi się nad Europą. Powrót sterowca jest najnowszą z serii działań wspierających biznes Goodyear na Starym Kontynencie. Wsparcie to obejmuje m.in. odświeżoną w ciągu ostatnich 18 miesięcy, wielokrotnie nagradzaną, europejską ofertę produktową, wprowadzenie możliwości...
Szczera reklama czyli marketing w czasie pandemii
Pandemia postawiła firmy przed nie lada wyzwaniem. Z powodu obowiązujących obostrzeń dotyczących podróżowania, konieczności zachowania dystansu społecznego oraz odwołania wielu wydarzeń zdobywanie nowych partnerów biznesowych jest teraz trudniejsze niż kiedykolwiek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764