logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SRX-T423: Profesjonalny projektor Sony 4K 3D o jasności do 30 000 lumenów

  PR 19.06.2014, przeczytano 1244 razy
ilustracjastrzałka

Firma Sony wprowadza nowy profesjonalny projektor 4K SXRDTM, przewyższający wszystkie obecne produkty jasnością obrazu. Natężenie emitowanego światła wynosi na środku 23 000 lumenów, a w trybie dużej jasności — do 30 000 lumenów. Model SRX-T423 może być stosowany w systemach 3D z dwoma projektorami. Jest przeznaczony do zastosowań komercyjnych w dużych salach w obiektach rozrywkowych, audytoriach, muzeach, planetariach, symulatorach lotniczych, itp.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/srx-t423%3A-profesjonalny-projektor-sony-4k-3d-o-jasnosci-do-30-000-lumenow,21970,artykul.html

Urządzenie umożliwia wyświetlanie obrazu o rozdzielczości 4K (4096 x 2160). Pod względem jasności obrazu dwukrotnie przewyższa konkurencyjne systemy 3D: natężenie światła emitowanego w konfiguracji 3D z parą projektorów wynosi bowiem 40 000 lumenów, przy kontraście na poziomie 3000:1.

Nowy projektor zaprojektowano w taki sposób, by do minimum ograniczyć potrzeby konserwacji i maksymalnie ułatwić jego wykorzystanie integratorom systemów oraz specjalistom z branży A/V. Przykładowo, urządzenie jest przystosowane do współpracy z obiektywami do innych modeli z serii SRX. Atutem w planetariach i podobnych obiektach będzie natomiast regulacja nachylenia w pionie, w zakresie ±30°.

Rozdzielczość 4K to wynik wykorzystania matrycy SXRD o rozdzielczości 4096 na 2160 punktów, która wytwarza obraz zawierający ponad 8,8 mln pikseli — czterokrotnie bardziej szczegółowy niż na ekranach obecnych telewizorów HD powszechnego użytku. Technologia 4K firmy Sony znajduje zastosowanie w szerokim wachlarzu zastosowań komercyjnych na całym świecie, takich jak wizualizacje komputerowe, pokazy w planetariach i muzeach, sterowanie i kontrola, symulacje, badanie naukowe, szkolnictwo i obronność.

Rozpoczęcie dostaw projektora SRX-T423 planowane jest na wrzesień br.

Źródło: Sony

www.sony.com/sxrd

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764