logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

SSL i HTTP/2 bezpłatnie w Nazwa.pl

  PR 18.07.2018, przeczytano 2678 razy

Dziś rozpoczął się proces nadawania certyfikatów SSL dla ponad 500 tys. domen klientów firmy. Jakby tego było mało, nazwa.pl masowo wprowadziła także protokół HTTP/2 wykorzystujący bezpieczne połączenia z użyciem komercyjnych certyfikatów SSL, diametralnie przyspieszając działanie serwisów WWW swoich klientów. Oba wdrożenia realizowane są w ramach dotychczasowej opłaty za domenę i hosting. Od tej pory klienci firmy wraz z domeną otrzymają certyfikat SSL całkowicie za darmo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ssl-i-http-2-bezplatnie-w-nazwa.pl,37285,artykul.html

To bezprecedensowe posunięcie zmienia oblicze polskiego Internetu, czyniąc serwisy klientów nazwa.pl najlepiej zabezpieczonymi i najszybciej działającymi stronami WWW w polskiej sieci. Rynkowa wartość wdrożenia to ponad 50 mln złotych. Tyle na wolnym rynku kosztowałyby wszystkie udostępnione przez firmę certyfikaty SSL. Jednak nazwa.pl dostarcza je swoim klientom w ramach opłat za domeny. Dzięki temu serwisy klientów firmy będą zawsze wyświetlane jako bezpieczne, nawet po zmianach zaplanowanych na koniec lipca przez twórców przeglądarki internetowej Google Chrome. W dodatku certyfikaty SSL w połączeniu z protokołem HTTP/2 przyspieszają działanie serwisów WWW znajdujących się na serwerach nazwa.pl. – Dla nazwa.pl bezpieczeństwo i szybkość działania usług to podstawa, dlatego naturalne dla firmy było dostarczenie na rynek produktów, które wspierają Klientów pod tym kątem i spełniają ich oczekiwania. Rolą lidera technologicznego na polskim rynku jest odpowiedzialność za jego kształt – mówi Krzysztof Cebrat, prezes zarządu nazwa.pl. 

Czym jest certyfikat SSL?

Certyfikat SSL jest dla odbiorcy strony, na przykład klienta sklepu internetowego, dowodem na to, że realizuje on transakcję w zaufanym, bezpiecznym miejscu w sieci. - Po pierwsze, jest więc wizytówką, która mówi klientom, że znajdują się na właściwej stronie WWW. Po drugie, jest „zamkiem” do poufnych informacji przekazywanych poprzez stronę internetową – takich jak loginy, hasła, numery kart kredytowych i inne wrażliwe dane. Funkcją certyfikatów SSL jest więc uwierzytelnienie witryny internetowej oraz zapewnienie poufności przekazywanych informacji - mówi Rafał Lorenc, Dyrektor IT w nazwa.pl. Wydanie certyfikatu przez nazwa.pl oznacza zweryfikowanie danego dostawcy usług internetowych. Im bardziej zaawansowany certyfikat, w tym większym stopniu został zweryfikowany dostawca i domena, z której korzysta internauta.

Efekt synergii 

Nawet 10-krotne przyspieszenie ładowania stron WWW to efekt połączenia technologii szyfrowania SSL i protokołu HTTP/2. Jak to rozwiązanie działa w praktyce, można sprawdzić na przygotowanej przez nazwa.pl testowej stronie https://http2.nazwa.pl. Z punktu widzenia właścicieli stron internetowych, w szczególności z branży e-commerce, wprowadzenie protokołu HTTP/2 w połączeniu z certyfikatem SSL można porównać do przesiadki z parowozu do kolei dużych prędkości. Żaden dostawca rejestrujący domeny czy dostarczający usługi hostingowe nie zastosował podobnych rozwiązań na tak masową skalę. To prawdziwa rewolucja, która zwiększy bezpieczeństwo i przyspieszy działanie serwisów WWW w Polsce.

Co zyskali klienci nazwa.pl?

  1. certyfikat SSL w ramach opłaty za domenę,
  2. błyskawiczne ładowanie strony WWW dzięki HTTP/2,
  3. wyższe pozycjonowanie witryny w wynikach Google (SEO),
  4. wyższy poziom bezpieczeństwa danych klientów dzięki zastosowaniu szyfrowania SSL,
  5. dotarcie do większej ilości klientów,
  6. zaufanie klientów dzięki zielonej kłódce w pasku adresu przeglądarek internetowych Google Chrome, Firefox, Internet Explorer i innych.

Bezpiecznie i szybko

Dzięki nazwa.pl ilość domen w polskim Internecie prawidłowo zabezpieczonych certyfikatem SSL wzrośnie ponad dwukrotnie. Firma wyszła naprzeciw oczekiwaniom i potrzebie, jaka pojawiła się na rynku. W lipcu najpopularniejsza przeglądarka internetowa Google Chrome będzie oznaczać strony nieposiadające certyfikatu SSL jako niebezpieczne. Klienci nazwa.pl nie muszą się już tym martwić. Obecnie użytkownicy serwisów oczekują szybkości działania i bezpieczeństwa. Nazwa.pl wprowadza oba te parametry na niespotykany na polskim rynku poziom.

Wdrożenie HTTP/2 i komercyjnych certyfikatów SSL, dodawanych do każdej zarejestrowanej w nazwa.pl domeny skierowanej na serwery DNS Anycast nazwa.pl, jest kolejną tegoroczną nowością firmy. Unikalne połączenie zabezpieczeń usług za pomocą kryptografii DNSSEC, SSL, rozproszonego w Europie systemu serwerów DNS Anycast znajdujących się w Krakowie, Warszawie, Amsterdamie i Frankfurcie oraz technologii HTTP/2 potwierdza pozycję nazwa.pl jako lidera technologicznego. Nazwa.pl przekazuje klientom usługi najwyższej klasy, a oni jako pierwsi w Polsce mogą korzystać z nowych rozwiązań.

Źródło: Nazwa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764