logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stabilne atramenty Ikonos Ultravision

  PR 20.12.2016, przeczytano 1000 razy

Na rynku atramentów do druku wielkoformatowego sytuacja może zmieniać się jak w kalejdoskopie. Wdrażając cykl produkcyjny w swoim przedsiębiorstwie należy pamiętać, że dobór atramentów jest tak samo ważny jak wybór urządzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stabilne-atramenty-ikonos-ultravision,30901,artykul.html

Stabilne atramenty powinny iść w parze ze stabilnym dostawcą. Nasza firma jest obecna na polskim rynku reklamy wielkoformatowej już blisko 25 lat. Wdrożyliśmy już kilka tysięcy urządzeń do produkcji grafiki wielkoformatowej. Na sukces naszych klientów codziennie pracuje setka pracowników. Mówi Monika Gajewska.

Atramenty do druku wielkoformatowego, oprócz oczywistych walorów fizyko-chemicznych powinny mieć wartość dodaną w postaci wsparcia. Nie mówimy to gotowych do pobrania profili kolorystycznych a specjalistów, którzy wdrożą nowe atramenty jak i gwarancji.

Ikonos UltraVision – atramenty eko-solwentowe

Eko-solwentowe atramenty Ikonos UltraVision to coś więcej niż atramenty OEM. Dedykowane są do drukarek Roland, Mimaki czy Mutoh. Oferowane są zarówno w butlach jak i w systemach workowych.

Atramenty w workach w odróżnieniu od kaset, różnią się tym, że są hermetyczne. Po pierwsze, oznacza to, że atrament nie ma kontaktu z powietrzem, a co za ty idzie jego skład pozostaje nienaruszony. Po drugie atramenty są odgazowane. Trzecią zaletą jest to, że operator nie ma kontaktu z cieczą atramentu, co czyni pracę czystszą dla urządzenia jak i samego komfortu pracy, np. poprzez brak rozlanego tuszu lub brudnych rąk.

Sposób dystrybucji oprócz czynnika jakościowego wprowadza też ekonomiczny. Worek jest umiejscawiany w ploterze, w specjalnym adapterze w pozycji pionowej. Takie rozwiązanie pozwala na spłynięcie 100% zawartości worka do maszyny, co w konkurencyjnych rozwiązaniach w układzie poziomym jest nie możliwe - ze stratą nawet 10-30% niewykorzystanego tuszu w kasecie!

Na czynnik ekonomiczny może mieć też fakt, że dzięki pionowej pozycji wykorzystujemy mniej miejsca za ploterem a jak wiadomo powierzchnia biurowa czy w pracowni jest cenna.

Eko-solwenty Ikonos UltraVision są degazowane i filtrowane. Charakteryzują się szerokim gamutem barwnych. Z ich zalet korzystają użytkownicy na całym świecie w tym w Polsce.

Ikonos Ultravision - atramenty sublimacyjne

Atramenty Ikonos UltraVision klasy premium cechują się bezkonkurencyjnym głębokim kolorem czarnym. Wykraczają ona także poza standardową paletę kolorów CMYK. Ikonos proponuje 19 gotowych kolorów takich jak: fluorescencyjny żółty, fioletowy, różowy, niebieski i czerwony. Dostępny jest też dowolny kolor SPOT’owy.

Ostatnie targi FastTextile były znakomitą okazją do zaprezentowania w akcji naszych nowych atramentów premium – Ikonos UltraVision. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zyskały one uznanie i wysokie oceny odwiedzających targi specjalistów.

Atramenty sublimacyjne Ikonos UltraVision są ekologiczne gdyż cechuje je brak VOC (Lotnych Związków Organicznych). Są także odporne na promienie UV, przez co trwałość wydruków w okresie czasu jest bardzo wysoka. Sam atrament także nie pieni się, przez co wyeliminowano efektu wypadania dysz. Tusze posiadają certyfikat G7.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

Dodatkowe informacje:

Polskim dystrybutorem atramentów Ikonos UltraVision jest Atrium Centrum Ploteorwe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764