logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stacja sieci Lotos w wersji 4.0

  PR 30.01.2019, przeczytano 731 razy
ilustracjastrzałka
Odświeżony projekt wnętrza stacji przy Łopuszańskiej w Warszawie

Punkt ładowania samochodów elektrycznych, ekologiczne rozwiązania, odświeżony projekt wnętrza. To wszystko czeka na kierowców na najnowocześniejszej stacji sieci LOTOS przy ul. Łopuszańskiej w Warszawie. Właśnie tam koncern testuje wszystkie technologiczne nowinki, począwszy od sklepu, przez punkty ładowania "elektryków" aż po zasilanie stacji z odnawialnych źródeł energii (OZE).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stacja-sieci-lotos-w-wersji-4.0-,381008,artykul.html

Jesienią LOTOS umożliwił kierowcom samochodów elektrycznych i hybrydowych swobodny przejazd autostradami A1 i A2 między Warszawą a Trójmiastem. Na trasie tzw. Niebieskiego Szlaku udostępniono już 12 punktów ładowania pojazdów elektrycznych. Jeden z nich znajduje się przy ulicy Łopuszańskiej 29 w Warszawie, zaledwie 4 km od Lotniska Chopina. Stacja jest najnowocześniejszą, jaką zarządza spółka LOTOS Paliwa.

Ładowanie pojazdów elektrycznych to dopiero początek. W 2021 r. stacja sieci LOTOS przy Łopuszańskiej stanie się jednym z dwóch punktów tankowania wodoru w Polsce (kolejny będzie działał w Gdańsku). Oba stanowiska, razem z instalacją do oczyszczania i dystrybucji wodoru, tworzą projekt Pure H2, który w 20% będzie opłacany ze środków unijnych. Umowę na finansowanie inwestycji wartej 10 mln euro podpisano w grudniu podczas Szczytu Klimatycznego COP24 w Katowicach.

– Projektując stację chcieliśmy, by wnętrze stało się przytulnym miejscem do pracy i wypoczynku w czasie podróży. Głównym celem zaproponowanej zmiany wizualizacji było wypracowanie spójnego konceptu wnętrza, które będzie atrakcyjne dla klientów. – mówi Magdalena Dutkowska, kierownik zespołu ds. wizualizacji i konceptu LOTOS Paliwa. – Marka LOTOS nie istnieje bez nowoczesnej rafinerii, dlatego w tej aranżacji nie mogło zabraknąć informacji o instalacjach i części produkcyjnej naszej firmy.

Efektem pracy projektantów było ujednolicenie palety barw oraz charakteru mebli, wyeksponowanie towaru poprzez odpowiednie jego oświetlenie. Podniesiono także estetykę, standard wykończenia oraz walory użytkowe sklepu i pozostałych pomieszczeń.

OZE na stacji

Na stacji wprowadzono nowoczesne rozwiązania zmniejszające obciążenie środowiska. Na budynku i wiacie znajdują się panele fotowoltaiczne, które latem mogą wyprodukować moc chwilową na poziomie ok. 17kW. Taka instalacja pozwala na oszczędności w energii elektrycznej.

Kolejnym ekologicznym elementem są latarnie hybrydowe zasilane energią słoneczną i wiatrową. Jeśli przez kilka dni nie ma wystarczającego zasilania z odnawialnych źródeł energii, to automatycznie przełączą się na sieć elektryczną. Ponadto, na stacji działa system odzysku deszczówki, który pozwala zmniejszyć zużycie wody gospodarczej na stacji.

Nowoczesny sklep

Sklep na stacji przy ul. Łopuszańskiej został wyposażony w tzw. System Digital Signage. Oprócz monitorów nad kasami, które przedstawiają aktualną ofertę sklepową i gastronomiczną, jeden z ekranów zamontowany został w strefie kącika kawowego.

Na stacji dostępne są także infokiosk i tablety, na których można przejrzeć i zamówić nagrody w programie premiowym Navigator, sprawdzić pogodę, wiadomości czy trasę dojazdu. Dla najmłodszych dostępny jest kącik zabaw.

Multimedialność

Na elewacji budynku zainstalowano dwa monitory LED o powierzchni ponad 8m2 każdy. Pylon i dystrybutory są multimedialne – widać na nich ofertę paliw i asortyment gastronomiczny, w tym ofertę restauracji Subway.

Do dyspozycji kierowców jest też nowoczesna, dwuportalowa myjnia mogąca umyć samochód w ciągu trzech minut. Z kolei rowerzyści mogą skorzystać z punktu samodzielnej naprawy rowerów, który zasilany jest energią słoneczną.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764