logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stacje Grupy Radiowej Agory w akcji „I Love Radio”

  PR 23.03.2018, przeczytano 616 razy

"I Love Radio" wraca do akcji sprzed roku. Już 11 kwietnia br. - w Polskim Dniu Radia - na antenach 164 rozgłośni ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych, w tym we wszystkich stacji Grupy Radiowej Agory, zostanie wyemitowany drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stacje-grupy-radiowej-agory-w-akcji-_i-love-radio_,35910,artykul.html

Specjalny blok pojawi się w tym samym czasie na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie "I Love Radio" - w 164 rozgłośniach Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia. Spoty reklamowe usłyszymy w porannych pasmach stacji, pomiędzy godziną 8:00 a 8:30. Przekaz reklamowy dotrze do ponad 7,5 mln słuchaczy*.

Każda firma może wesprzeć akcję; stacje radiowe rozpoczęły sprzedaż czasów reklamowych. Koszt 30-sekundowego spotu wyemitowanego na wszystkich antenach wynosi 20 tys. zł. + VAT. Łącznie nadanych zostanie 6 półminutowych reklam. Aby kupić spot w tegorocznym Bloku Charytatywnym wystarczy skontaktować się z przedstawicielem handlowym dowolnej z pięciu grup radiowych organizujących akcję.

2017 r. pierwszy raz w historii rynku reklamowego konkurujący ze sobą najwięksi nadawcy radiowi zjednoczyli się we wspólnej akcji. Dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego zebrano kwotę 120 tys. złotych.

Całkowity dochód przeznaczony został na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch i integrować je ze środowiskiem, aby w przyszłości mogły funkcjonować na równi ze słyszącymi. Dzięki środkom uruchomiony został programu rehabilitacji dzieci z wadą słuchu po przeszczepach implantów słuchowych. Odbył się także turnus rehabilitacyjny w Mrzeżynie, w którym wzięło udział kilkadziesiąt dzieci.

W tym roku także dochód z bloku reklamowego przekazany zostanie na rzecz Stowarzyszenia. Więcej o nim na www.wadasluchu.org.

Blok Charytatywny będzie jednym z elementów obchodów Polskiego Dnia Radia. Na antenach 164 stacji usłyszymy specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy i liczne zabawy ze słuchaczami.

Celem akcji "I Love Radio" jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Organizuje ją wspólnie pięciu nadawców radiowych: Grupa Radiowa Agory, Grupa Eurozet, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

*Źródło: Radio Track, Kantar MillwardBrown, 11.2016-01.2017, audytorium średniego kwadransa, pasmo 8:00-8:30, badany dzień: środa.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bar Paragraf – podcast w Onecie i w Onet Audio
W każdy piątek w Onet Audio, w Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych można słuchać nowego podcastu Jana Stanisławskiego i Wojciecha Sroczyńskiego. „Bar paragraf” to podcast o najgłośniejszych sprawach kryminalnych lat dziewięćdziesiątych. Gościem pierwszego odcinka podcastu był Artur Górski.
Unlimited – wideocast w Polsat Box Go
W Polsat Box Go startuje nowy wideocast Unlimited, w którym gośćmi będą osoby z szeroko rozumianego showbiznesu. Niezwykłe postaci, które swój sukces nierzadko osiągnęły dlatego, że ich życie bywa unlimited, będą dzielić się swoimi historiami. Pierwszy odcinek z Iwoną Pavlović jest już dostępny w Polsat Box Go. Program prowadzi dziennikarz...
W I kwartale 2024 r. Grupa Polsat Plus rozbudowała zasięg 5G Plusa do 23 mln osób, a 5G Ultra o prędkości do 1 Gb/s – do 6 mln osób. Ze światłowodem dociera do 13 mln osób. Wiosenna ramówka Telewizji Polsat miała wysoką oglądalność, a Grupa Polsat-Interia w kwietniu ponownie została nr 1 wśród wydawców internetowych. Trwa rozruch...
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2024 r.
W pierwszym kwartale 2024 r. Grupa Agora osiągnęła rekordowe przychody. Niemal 386 mln zł wpływów oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego roku o 30,5%, z czego ponad 100 mln zł pochodzi z kanałów cyfrowych i internetowych. Wyraźnie wyższe przychody wykazały segmenty Film i Książka oraz Radio. Zysk spółki...
W Polsce przynajmniej raz w miesiącu słucha podcastów blisko 9,8 mln osób, co oznacza rok do roku wzrost o 1,6 mln odbiorców. Kim są? Internetowe audycje na żądanie trafiają częściej do kobiet niż mężczyzn, mieszkańców miast i osób lepiej wykształconych. Wnioski z ostatniej części raportu „Słuchacz podcastów w Polsce 2023” przygotowanego przez analityków...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764