Rozgłośnie Grupy Radiowej Agory, czyli stacje muzyczne Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio oraz stacja news&talk Radio TOK FM w ostatnich miesiącach osiągnęły rekordowe łączne wyniki słuchalności. Zgodnie z danymi z badania Radio Track w okresie wrzesień - listopad 2021 r. radiostacje Agory zajęły 1. miejsce pod względem udziału w czasie słuchania m.in. w Warszawie i Wrocławiu. GRA jest też wiceliderem rankingu nadawców w zakresie słuchalności i zasięgu dziennego w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców oraz pod względem średniego czasu słuchania w miastach powyżej 200 tys. Świetne rezultaty stacji Agory sprzyjają efektywności reklam, które w rozgłośniach GRA oferują klientom zespoły sprzedaży Doradztwa Mediowego i Tandem Media.
- Najnowsze wyniki słuchalności Radio Track potwierdzają, że Grupa Radiowa Agory, choć należy do grona mniejszych nadawców komercyjnych, świetnie radzi sobie na rynku i w wielu ważnych lokalizacjach potrafi najskuteczniej docierać do odbiorców. Świetne rezultaty z ostatnich miesięcy zawdzięczamy z pewnością rekordowej popularności Radia TOK FM w całej Polsce, ale także bardzo aktywnym stacjom muzycznym. Razem tworzą one wyjątkowy pakiet stacji dostępnych w eterze, a także online - to pierwszy wybór radiosłuchaczy w rosnącej liczbie polskich miast, co dodatkowo sprawia, że wzrasta atrakcyjność i skuteczność naszej oferty reklamowej dla klientów z wielu branż - mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Radiowej Agory.
W ostatniej fali badania Radio Track - za okres wrzesień-listopad 2021 r. Grupa Radiowa Agory znalazła się na szczycie zestawienia nadawców w kilku polskich miastach: w Warszawie i Opolu - pod względem udziału w czasie słuchania, w Poznaniu - pod względem zasięgu dziennego, a we Wrocławiu i Zamościu - w obu tych kategoriach.
Oprócz tego Agora była wiceliderem w gronie nadawców w miastach powyżej 500 tys. - zarówno pod względem udziału w czasie słuchania, jak i zasięgu dziennego, a pod względem średniego czasu słuchania - w miastach powyżej 200 tys.
Trzecie miejsce na podium pod względem średniego czasu słuchania stacje GRA zajęły dodatkowo we wskazaniach respondentów w wieku 25-39 lat badanych przez Kantar Polska.
Źródło: Agora S.A.