logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stacje radiowe Agory w akcji I Love Radio na rzecz Ukrainy

  PR 17.03.2022, przeczytano 558 razy

W poniedziałek, 14 marca 2022 r. na antenie aż 168 stacji radiowych w Polsce - ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych pojawiły się dwa specjalne Bloki Charytatywne. Dzięki nim radiowcom z porozumienia I Love Radio udało się zebrać aż 300 tys. zł, które trafią do Polskiej Misji Medycznej. Do inicjatywy włączyły się rozgłośnie Grupy Radiowej Agory - Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stacje-radiowe-agory-w-akcji-i-love-radio-na-rzecz-ukrainy,395138,artykul.html

Aż 300 tys. zł zebrały rozgłośnie radiowe dzięki Blokom Charytatywnym na rzecz Ukrainy. Każda ze stacji należąca do czterech grup radiowych, które zorganizowały akcję: Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF i Grupy ZPR Media SA, przekazała na jej rzecz 360 sekund swojego czasu reklamowego. Bloki Charytatywne można było usłyszeć w 168 stacjach – ogólnopolskich, ponadregionalnych i lokalnych.

Spoty-cegiełki (każdy sprzedawany po 20 tys. zł) kupili reklamodawcy będący właścicielami 15 brandów. Były to: Audioteka, BP, Bricomarché, HBO Max, Intermarché, Kaufland, Koral, Lidl, M1, Media Expert, Media Markt, Melitta, Orange, Orlen i Ravi.

- Już w kilka godzin po rozesłaniu do naszych partnerów i klientów informacji o uruchomieniu porannego Bloku Charytatywnego cały dostępny czas został sprzedany – mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media, brokera Grupy Radiowej Agory.

- Odzew od naszych klientów na tę inicjatywę był błyskawiczny i pozytywny, dlatego od razu zdecydowaliśmy się jako I Love Radio przekazać kolejne minuty na rzecz akcji i uruchomić drugi, popołudniowy Blok Charytatywny – mówi Ewa Rosiewicz, członek zarządu i dyrektor biura reklamy Eurozetu.

- Jesteśmy bardzo wdzięczni reklamodawcom, ale też domom mediowymi i agencjom, które od razu włączyły się do projektu i zdecydowały się wspólnie z nami pomagać Ukrainie – dodaje Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF.

- W sumie do akcji włączyło się 15 marek, dzięki którym udało nam się uzbierać aż 300 tys. złotych. W całości zostaną one przekazane na rzecz Polskiej Misji Medycznej – zapowiada Jacek Kapela, dyrektor handlowy ds. sprzedaży krajowej w Grupie Radiowej Time (Grupa ZPR Media).

Polska Misja Medyczna od ponad 20 lat zajmuje się pomocą humanitarną i rozwojową na całym świecie. Aktualnie prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie - jej głównym celem jest pilna odpowiedź na potrzeby mieszkańców w obszarach dotkniętych działaniami zbrojnymi.

We współpracy z Polskim Zespołem Humanitarnym w najbliższych dniach zostaną zakupione najpotrzebniejsze środki medyczne, niezbędne do zapewnienia pilnej pomocy mieszkańcom strefy dotkniętej atakami, a następnie przetransportowane z Polski. Wśród zakupionych produktów znajdą się m.in. opatrunki hemostatyczne, hydrożelowe, okluzyjne i wentylowe, gaziki jałowe, opaski elastyczne i szyny Kramera. Potrzeby zostały ustalone we współpracy z organizacjami partnerskimi obecnymi na miejscu.

Radiowe Bloki Charytatywne nadano w sumie w dwóch pasmach: 9:00-10:00 i 14:00-15:00. W sumie przekaz mógł dotrzeć do ponad 8 mln Polaków – zasięg 168 stacji biorących udział w akcji w tym czasie to 8,3 mln osób, a łączny udział w czasie słuchania tych rozgłośni wynosi 74%*.

Spoty wyemitowały: RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, Radio ZET, Antyradio, Meloradio, Chillizet, Radio ESKA, Radio VOX FM, Radio SuperNova, Radio Plus, ESKA Rock, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, TOK FM, Radio GRA, Radio 90 i Radio Jura.

Inicjatywa wsparcia Ukrainy poprzez emisję Bloków Charytatywnych została skoordynowana przez porozumienie I Love Radio, tworzone przez cztery grupy radiowe: Grupę Eurozet, Grupę Radiową Agory, Grupę RMF i Grupę ZPR Media SA.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764