
Agencja Labcon rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada. Agencja należąca do Group One będzie odpowiedzialna za działania z zakresu advocacy, takie jak koordynacja kampanii z udziałem Influencerów czy testowania konsumenckie (Rating & Reviews) dla marki. Działania prowadzone są w modelu House of Communication we współpracy z agencją mediową Mediaplus oraz spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.
Agencja Labcon, świadcząca kompleksową obsługę projektów advocacy, rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem STADA. W portfolio klienta znajdują się m.in. takie marki jak: Orofar, Cholinex, Nizoral, Sinulan czy Permen. W ramach współpracy prowadzone będą działania, które pozwolą konsumentom poznać i zrozumieć markę oraz będą angażować ich do pozytywnej dyskusji o niej w internecie. Agencja odpowiada za kampanie w zakresie Influencer Marketingu oraz działania aktywizujące konsumentów i edukujące ich w tematyce zdrowego stylu życia.
Zdajemy sobie sprawę, że budowanie wizerunku marki to proces, w którym nie może zabraknąć zrozumienia potrzeb konsumentów oraz wprowadzenia ich w świat marki. Dlatego w komunikacji marketingowej poza prowadzonymi działania mediowymi stawiamy również na przekaz, który nie tylko informuje, ale również tworzy narrację, dzięki której konsument może lepiej poznać nasze produkty
Aneta Dworak STADA PHARM Marketing Manager OTC
Agencja Mediaplus została w grudniu 2023 roku ponownie wybrana do obsługi mediowej 360 marek z portfolio koncernu Stada. Budżet mediowy przejęła w drodze przetargu od OMD. Za realizację strategii z obszaru mediów digitalowych odpowiedzialna będzie spółka Salestube. Agencje będą działać w modelu House of Communication, łącząc szerokie kompetencje strategiczne, mediowe offline i online oraz analityczne pod jednym dachem Group One.
Źródło: Group One