logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stałe zasilanie w drukarkach Epson L210 i L110

  PR 18.03.2013, przeczytano 1184 razy
ilustracjastrzałka

Firma Epson wprowadziła na polski rynek nową serię drukarek z wbudowanym systemem zasilania w atrament, które ze względu na niskie koszty eksploatacji stanowią doskonałe rozwiązanie dla studentów i osób pracujących w domu. Drukarki L210 i L110 są wyposażone w bardzo duże, 70 ml pojemniki atramentowe, do których można z łatwością dolewać oryginalny atrament firmy Epson. Pozwala to znacznie obniżyć koszty drukowania w przeliczeniu na stronę wydruku. Głowica Epson Micro Piezo zapewnia wysoką jakość wydruku tekstu i grafiki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stale-zasilanie-w-drukarkach-epson-l210-i-l110,18233,artykul.html

Epson L110 jest drukarką jednofunkcyjną, a L210 to drukarka, skaner i kopiarka w jednym. W zestawie z obydwoma urządzeniami znajdują się cztery 70 ml butelki z atramentem: błękitnym, purpurowym, żółtym i czarnym. Zestaw  atramentów umożliwia wydrukowanie 4000 stron czarno-białych i 6500 stron w kolorze[1], co oznacza, że koszt drukowania jednej strony  czarno-białej to zaledwie 0,7 grosza, a kolorowej – 1,2 grosza lub odpowiednio 3,5 zł i 6,5 zł w przeliczeniu na ryzę papieru (500 kartek A4)[2].

Obydwie drukarki są wyposażone w głowicę drukującą Micro Piezo firmy Epson i odznaczają się trwałością, jakością i niezawodnością nieporównywalną z innymi systemami uzupełniania atramentu. Ponadto urządzenia te objęte są 12-miesięczną gwarancją (lub do 15 000 wydrukowanych stron) uwzględniającą wszystkie usługi wsparcia technicznego – w razie potrzeby użytkownik może więc liczyć na pomoc serwisu.

Uruchomienie nowej drukarki jest bardzo proste, wystarczy wykonać trzy czynności: napełnić pojemniki atramentem z butelek, włączyć drukarkę i poczekać chwilę, aż napełni się system zasilania w atrament. Dolewanie atramentu jest czyste i bezproblemowe, bo dzięki specjalnej konstrukcji butelki, nic z niej nie kapie.

Nowe urządzenia zaprojektowano tak by studenci i osoby pracujące w domu mogły bardzo tanio i sprawnie drukować dużą liczbę dokumentów. Koszt prac, referatów i innych długich dokumentów z kolorową grafiką jest niewysoki, a ich jakość pozostaje tak dobra, jak zawsze w przypadku drukarek firmy Epson – mówi Robert Reszkowski, menedżer produktów w polskim oddziale Epson Europe.

Sugerowana cena detaliczna modelu L210 wynosi 829 zł, modelu L110 -  649 zł.
Sugerowana cena detaliczna każdej 70 ml butelki z atramentem Epson T6641 (Black), T6641 (Cyan), T6643 (Magenta) i T6644 (Yelow) wynosi 28 zł.

Źródło: Epson

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764