logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stalexport: Kampania społeczna w świecie Minecrafta

  PR 09.02.2018, przeczytano 750 razy

Stalexport Autostrada Małopolska S.A. rozpoczęła kampanię edukacyjną, poruszającą  problem porzucania psów przy drogach. Trzonem akcji jest konkurs adresowany do graczy Minecrafta, których wirtualne historie mają pomóc kreować odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt. Ambasadorami kampanii zostali popularni Youtuberzy: MagdalenaMariaMonika, RoxMb oraz Vertez. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stalexport%3A-kampania-spoleczna-w-swiecie-minecrafta,35394,artykul.html

Termin rozpoczęcia kampanii jest nieprzypadkowy – ferie zimowe, podobnie jak wakacje, to czas, kiedy odnotowuje się więcej przypadków porzucania psów przy drogach. Chcąc zwrócić uwagę na to negatywne zjawisko, zarządca A4 Katowice-Kraków sięga po jedno z najpopularniejszych internetowych narzędzi – grę Minecraft. Konkurs na najlepsze historie stworzone w Minecrafcie, traktujące o problemie porzucania czworonogów przy drogach, adresowany jest przede wszystkim do dzieci i młodzieży, które, uwrażliwione na los swoich pupili, mogą kształtować postawy dorosłych.

–  Kampanię kierujemy do młodych ludzi, bo to często na ich życzenie pies staje się nowym domownikiem. Zdarza się, że jest nieprzemyślanym prezentem, np. gwiazdkowym, który szybko przytłacza ilością obowiązków albo staje się przeszkodą w obliczu wyjazdu na ferie. Pozbywanie się psów w okrutny sposób, poprzez wyrzucanie ich z samochodów, czy zostawianie przy drogach, to realny problem, który w naszej kampanii przenosimy do świata wirtualnego. Korzystając z potężnego potencjału komunikacyjnego gry Minecraft oraz odwołując się do wrażliwości dzieci i młodzieży, mamy szansę trafić z naszym przekazem również do ich rodziców. Celem konkursu jest pokazanie w kreatywny sposób odpowiedzialności, z jaką wiąże się posiadanie psa i jak być dla zwierząt po ludzku dobrym – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM SA.

Zaproszeni do współpracy Youtuberzy i gracze Minecrafta – MagdalenaMariaMonika, RoxMb i Vertez – z początkiem ferii zimowych ogłosili start konkursu Gra o psieżycie za pośrednictwem swoich kanałów na portalach społecznościowych. Zapowiedzi mają już w sumie blisko pół miliona odsłon, a do organizatora konkursu wpływa codziennie kilkadziesiąt prac. Autorzy najlepszych historii spotkają się z gwiazdami Minecrafta podczas finału kampanii, który odbędzie się w marcu tego roku. Do wygrania są również: profesjonalny fotel gamingowy oraz zestawy oryginalnych gadżetów z podpisami gwiazd Minecrafta.

– Zaangażowałem się w tę kampanię, ponieważ sam jestem posiadaczem zwierzaka i nie mogę sobie nawet wyobrazić, że mógłbym go porzucić i to w tak okrutny sposób. Cel akcji jest dla mnie bardzo ważny, dlatego chcę uczulić innych na takie sytuacje. Zachęcam, żeby przyłączyć się do nas i wziąć udział w konkursie, bo to nie tylko dobra zabawa, ale też istotna kwestia dla nas wszystkich – mówi RoxMb.

Linki do filmów prezentujących stworzone w Minecrafcie historie, poruszających problem porzucania psów przy drogach, można przesyłać do 25 lutego 2018 roku poprzez formularz zamieszczony na stronie kampanii: www.graopsiezycie.pl. Pod tym adresem znajdują się także: regulamin i harmonogram konkursu oraz pozostałe szczegóły dotyczące akcji.

Zapowiedzi Youtuberów można zobaczyć na stronach:

Filmy konkursowe nie mogą być dłuższe niż 3 minuty, muszą być oryginalnym dziełem uczestnika konkursu i powinny być zamieszczone na jego kanale w serwisie Youtube w trybie niepublicznym.

Źródło: Stalexport Autostrada Małopolska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764