logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stalexport Autostrada Małopolska wspiera schroniska dla zwierząt

  PR 27.09.2021, przeczytano 711 razy
ilustracja

Popularni youtuberzy: Urbex History, PodróżoVanie oraz Kamil in Travel we współpracy z zarządcą koncesyjnego odcinka autostrady A4 testują automatyczne płatności za przejazdy i zachęcają do włączenia się w akcję pomocy bezdomnym zwierzętom. Każdy przejazd opłacony automatycznie do końca września br. powiększy kwotę, jaką Stalexport Autostrada Małopolska dofinansuje schroniska w Katowicach i w Krakowie. Wystarczy, że kierowcy zarejestrują się na stronie www.automatycznaA4.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stalexport-autostrada-malopolska-wspiera-schroniska-dla-zwierzat,393138,artykul.html

Kampania promująca akcję prowadzona jest pod hasłem „Łapy, łapy, zbieraj łapy”. Twórcy internetowi w materiałach wideo promują korzystanie z automatycznych płatności za przejazdy – tańszych i szybszych od płatności tradycyjnych, a teraz także wspierających bezdomne zwierzęta. Przejazdy koncesyjnym odcinkiem A4, które w ciągu ostatnich trzech miesięcy zostały bądź jeszcze do końca września zostaną opłacone przez aplikację lub elektroniczny pobór opłat A4Go, mogą zwiększyć pulę dofinansowania dla schronisk. Wystarczy przybić wirtualną łapę – zarejestrować się na stronie www.automatycznaA4.pl. Im więcej zebranych łap, czyli przejazdów z płatnościami automatycznymi, tym większe wsparcie, celem jest przekazanie po 10 000 PLN na rzecz Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Katowicach oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Krakowie.

– Po  zrealizowanej kilka lat temu kampanii społecznej Gra o psieżycie, poruszającej problem porzucania psów przy drogach, kolejny raz angażujemy się w działanie, które ma poprawić los zwierząt. Każda rejestracja na stronie akcji powiększa pulę wsparcia dla schronisk i jest wartością dodaną do wygody, jaką płatności automatyczne niosą ze sobą dla ich użytkowników. Wybór beneficjentów naszego wsparcia jest nieprzypadkowy, to schroniska opiekujące się bezdomnymi zwierzętami w miastach, które łączy nasza autostrada – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy Stalexportu Autostrady Małopolskiej.

Pracująca na rzecz Stalexportu Autostrady Małopolskiej agencja IMAGO Public Relations do współpracy przy tym przedsięwzięciu zaprosiła TalentMedia (grupa LTTM) – agencję wyspecjalizowaną w działaniach influencer marketingowych, która koordynuje współpracę z Youtuberami i współtworzyła pomysł akcji.

– Kampania jest wyjątkowa, ponieważ na równi z zachęcaniem odbiorców do automatycznych płatności stoi cel charytatywny. Wierzymy, że dzięki zaangażowanym społecznościom skupionym wokół influencerów wiele osób nie tylko usłyszy o akcji, ale również chętnie się do niej przyłączy. Influencerzy, popularni twórcy wideo i ich fani wielokrotnie udowodnili już, jak wielka siła tkwi w zaangażowanych społecznościach wspólnie realizujących szczytny cel – mówi Robert Fidler, Creative Lead w grupie LTTM, do której należy agencja TalentMedia.

Łączna liczba subskrypcji zaangażowanych w kampanię Youtuberów to 1,6 mln. Twórcy vloga PodróżoVanie przemierzają Europę i mieszkają we własnoręcznie zbudowanym campervanie. Autorzy kanału Urbex History zwiedzają i filmują opuszczone miejsca, czasem tajne lub niedostępne. Kamil in Travel relacjonuje podróże i spotkania z dzikimi zwierzętami. Podczas swoich wrześniowych wypraw odkrywają zalety podróżowania autostradą A4 Katowice-Kraków z płatnościami automatycznymi. Ich filmy zachęcające do udziału w akcji Stalexportu na rzecz schronisk można zobaczyć pod poniższymi linkami:

Źródło: Grupa LTTM

www.lttm.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
Lech przedłuża umowę z agencją Cut The Mustard
Marka Lech przedłuża umowę i kontynuuje współpracę z agencją kreatywną Cut The Mustard. To już siódmy rok współpracy Agencji z Kompanią Piwowarską. Działania Cut The Mustard koncentrować się będą wokół niedawno wprowadzonej platformy komunikacyjnej marki. 
Autobus Popeyes wozi fanów na kurczaki
W minioną niedzielę, 21 kwietnia kilkudziesięciu fanów kurczaków w luizjańskim stylu odbyło niezwykłą kulinarną podróż. Autobusem Popeyes przejechali ponad 700 kilometrów, by skosztować słynnych dań sieci. To efekt nietypowej akcji, którą marka zorganizowała dla swoich najaktywniejszych fanów. Spośród wszystkich komentarzy na swoich social mediach Popeyes wyłonił 4...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764