logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stały atrament w wielofunkcyjnym wydaniu

   08.07.2005, przeczytano 1006 razy
ilustracjastrzałka
Atrament ma tu postać małych, polimerowych kostek, które w procesie wydruku są podgrzewane Xerox

Do sprzedaży trafił pierwszy kolorowy system wielofunkcyjny A4 Xeroxa, wykorzystujący technologię stałego atramentu „solid ink”. W porównaniu z drukiem laserowym, technologia ta ma dawać lepszą jakość wydruków oraz większą szybkość pracy i niższe koszty eksploatacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/staly-atrament-w-wielofunkcyjnym-wydaniu,2888,artykul.html

Xerox WorkCentre C2424 to wyposażony w funkcję jednoczesnego drukowania, kopiowania i skanowania system, przeznaczony dla małych i średnich firm. Według producenta jest to obecnie najszybsze na rynku urządzenie wielofunkcyjne, które umożliwia druk w kolorze. Prędkość druku w czerni i kolorze wynosi 24 stron na minutę. Pierwsza kolorowa strona jest drukowana w czasie 6 sekund, a pierwsza kolorowa kopia w ciągu mniej niż 15 sekund. Xerox WorkCentre C2424 skanuje 20 obrazów na minutę. Posiada wbudowaną kartę sieciową. Umożliwia dwustronne kopiowanie i druk.

Drukarka korzysta z opatentowanej przez Xerox technologii stałotramentowej. Atrament ma tu postać małych, polimerowych kostek, które w procesie wydruku są podgrzewane. Odpowiednie kolory aplikowane są na wałek wewnątrz drukarki, który następnie przenosi obrazy na papier. Kolor uzyskany dzięki stałemu atramentowi jest bardziej nasycony i jednolity. Krople atramentu przenoszone są na papier w stanie półpłynnym, dzieki czemu nie rozlewają się, mają identyczny, stabilny kształt i umieszczane są w precyzyjnie zdefiniowanych punktach. W przeciwieństwie do tradycyjnych tonerów, wymiana kostek atramentowych jest bardzo prosta, a całą operację można wykonać nawet w trakcie pracy urządzenia.

Stosowana dotychczas jedynie w drukarkach jednofunkcyjnych Xerox, technologia „solid ink” daje możliwość drukowania i kopiowania na znacznie szerszej gamie mediów. Jest też bardziej ekologiczna. Po wydrukowaniu 100 tys. stron drukarka laserowa pozostawia około ok. 40 kg odpadów, natomiast z drukarki stałoatramentowej jest ich tylko ok. 2 kg.

Xerox WorkCentre C2424 można kupić u Autoryzowanych Partnerów Xerox w cenie około 12 500 zł netto. Urządzenie zawiera instrukcję w języku polskim i jest objęte dwuletnią gwarancją.

Źródło: Xerox Polska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764