logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Standard wykonania skrzynki z dibondu

Strona 3/6  1 2 3 4 5 6

Diplodoc Diplodoc | 22.11.2012 15:11

martineo, 2012-11-22 14:11
Mało rzeczy wkurza mnie tak jak olewanie przez ludzi, którym płacę.


Oczekujesz odpowiedzi z dnia na dzień? W Polsce? Via e-mail?

-----------------

Diplodoc

| 22.11.2012 15:11

No tak

avatar użytkownika
+ +

Kraków PN
wiadomości: 89
w Signs.pl od 22.11.2012
IP: 87.205.31.XXX

| 22.11.2012 15:11

Wiesz co mi sie wydaje, że jedyny błąd to to, że nazwałeś to skrzyneczka, a nie kaseton bez podświetlenia, do tego oni głupi nie są wiedzą że spieprzyli frezy a jak trzeba było dogiąć to pewnie się łamały bo dibond to to nie jest, więc nie gieli na swoją rękę... Zrobili to z jakiegoś odpadu, podejżewam że też jkieś pudło lezy u nich jako odpad po twoim zleceniu...

Pisząc nie dibond mam na myśli jego substytuty typu IKOBOND który do frezowania i gięcia się nie nadaje....

GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu

(Wiadomość zmodyfikowana przez: graftec dnia 22.11.2012 15:40)

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Osie
wiadomości: 1000
w Signs.pl od 08.05.2007
IP: 83.11.39.XXX

| 22.11.2012 15:11

[QUOTE] Jeszcze 24 godziny milczenia a pójdę z nimi na wojnę[/QUOTE]

...a to nie możesz zadzwonić tylko czekasz , aż ktoś odczyta i odpisze na maila ?

po co ta wojna ? ...a może mają spier*** internet . Nie łatwiej zadzwonić, wyjaśnić sytuację i uzgodnic jakieś wyjście . Albo też spytać się czy dotarł mail ? Może go serwer odrzucił jako spam ?

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Piotrków Trybunalski
wiadomości: 923
w Signs.pl od 07.05.2004
IP: 159.205.132.XXX

| 22.11.2012 15:11

Jakbyś zobaczył ich siedzibę to wiedziałbyś, że w takich budynkach internet się nie pier... z byle powodu.

avatar użytkownika
+ +

Kraków PN
wiadomości: 89
w Signs.pl od 22.11.2012
IP: 87.205.31.XXX

| 22.11.2012 16:11

..co nie znaczy , że nie można zadzwonić do nich - sam w sumie szukasz problemów . MAMO !!! - BO NIE ODPISALI MI NA MAILAAAAA .

...zadzwoń do nich i już. powiedz , ze wysłałeś dnia......, godz... maila i ewentualnie kiedy możesz spodziewać się odpowiedzi . A tak to cały dzień sobie gdybasz.

-----------------

avatar użytkownika
+ + + + + + +

Piotrków Trybunalski
wiadomości: 923
w Signs.pl od 07.05.2004
IP: 159.205.132.XXX

| 22.11.2012 17:11

Dzwoniłem kilka razy, niestety nikt kompetentny nie odbierał.
Do właściciela nie mam komórki.

Z resztą po polsku sprawniej idzie mi pisanie niż mówienie.
Poza wszystkim zawsze lepiej mieć sporne sprawy na piśmie i nie polegać na czyimś dobrym zrozumieniu naszej wypowiedzi skoro już raz do nieporozumienia doszło.

Nie sądzę nb, żeby właściciel o wszystkim wiedział.
Sądząc po siedzibie to spora firma robiąca spore kontrakty zapewne. W zyciu nie przeszłaby audytu systemu zapewnienia jakości np. do ISO gdyby świadomie wycinała takie numery. A 24h na kategorie kontaktów market feedback albo client claim a przy kontakcie b2b to raczej standard minimum powinen być.
A już na pewno podzękowanie za kontakt i informacja kto zajmuje się sprawą.
Z drugiej strony dawno nie robiłem biznesu z polskimi firmami. Myślałem, że tu się coś zmieniło w ciągu ostatnich 20 lat.
Ktoś kto wyciąłby tylko jeden taki numer w US byłby wycięty z rynku na amen.

Jakoś nie mogę uwierzyć, że w prywatnej firmie ktoś wychodzi do domu mając w skrzynce np. nieopracowane zapytania od klientów. No z czystego szacunku coś się należy prawda? Choćby informacja, że odopwiemy jutro. Ale to może polska przypadłość w ogóle. Ostatnio miałem jakiś druk pilny, nic wielkiego, jakieś kalendarze, drobnica ale kilka wersji językowych. Rekordzista przysłał mi ofertę na druk kiedy kalendarze wisiały już u klientów końcowych dobry tydzień.

Jakoś nie mogę w to uwierzyć, że firma zatrudniająca więcej niż 20 czy 30 osób nie ma wdrożonego systemu monitorowania jakości i procedur obsługi reklamacji. Przecież to byłaby jazda "do pierwszego zakrętu". Jedno większe zderzenie z klientem o dużych zasobach i bankruptacja gotowa. A ci ludzie działają ze 20 lat to co, nigdy się nie pomylili? Nigdy nie mieli reklamacji?


(Wiadomość zmodyfikowana przez: martineo dnia 22.11.2012 17:32)

avatar użytkownika
+ +

Kraków PN
wiadomości: 89
w Signs.pl od 22.11.2012
IP: 87.205.31.XXX

| 22.11.2012 17:11

martineo, 2012-11-22 17:16
... Jakoś nie mogę uwierzyć, że w prywatnej firmie ktoś wychodzi do domu mając w skrzynce np. nieopracowane zapytania od klientów...
(Wiadomość zmodyfikowana przez: martineo dnia 22.11.2012 17:32)


Szacunek należy się nie tylko klientom ale i pracownikom. Jakoś by mi nie przyszło do głowy prosić pracowników żeby rezygnowali ze swojego życia bo napisał maila facet, który najpierw odbiera robotę a parę godzin później się rozmyśla i jest obrażony.
Jak jest dużo pracy to trzeba działać po kolei bo inaczej robią się zatory. Jestem po twojej stronie, uważam, że masz rację ale można sobie wyobrazić setki sytuacji, które mogą spowodować opóźnienie w odpowiedzi. Choćby nieobecność pracownika odpowiedzialnego za to. Ciesz się, że to nie firma włoska albo francuska

-----------------
Dziwadła...

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Częstochowa
wiadomości: 1865
w Signs.pl od 02.02.2012
IP: 178.36.231.XXX

| 22.11.2012 18:11

martineo, 2012-11-22 17:16
... Myślałem, że tu się coś zmieniło w ciągu ostatnich 20 lat...
(Wiadomość zmodyfikowana przez: martineo dnia 22.11.2012 17:32)


Owszem, na gorsze. Pracujemy coraz więcej za coraz mniejsze pieniądze. 10 lat temu był czas żeby zająć się klientem jak należy bo zysk z pracy był nieporównywalnie większy. Nie trzeba było szukać oszczędności na każdym kroku. Niewykluczone, że w firmie, o której mowa też ludzie pracują na najwyższych obrotach i zwyczajnie brakuje pracowników bo koszty są cięte maksymalnie.
Nie ma sensu porównanie do US bo tam, chociaż jest kryzys to rentowność jest nadal taka jak u nas 10 lat temu. Nie wiem czy wszędzie ale np. w "mojej" działce jest jeszcze większa różnica.

-----------------
Dziwadła...

avatar użytkownika
+ + + + + + + + +

Częstochowa
wiadomości: 1865
w Signs.pl od 02.02.2012
IP: 178.36.231.XXX

| 22.11.2012 18:11

A co to w ogóle znaczy odbiera robotę?
Jakbym przysłał kierowcę to też byłby to skuteczny odbiór?

avatar użytkownika
+ +

Kraków PN
wiadomości: 89
w Signs.pl od 22.11.2012
IP: 87.205.31.XXX
Strona 3/6  1 2 3 4 5 6
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764