logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Standout. Ambiente 2016: Najlepsze stoiska wybrane

   21.03.2016, przeczytano 2200 razy
strzałkistrzałka
I miejsce – stoisko firmy Trend Glass

Głosowanie w 25. Edycji StandOUT. – konkursu na najciekawsze polskie stoisko targów Ambiente 2016 – dobiegło końca. Miło nam poinformować, że na 33 polskie stoiska, które znalazły się w finale konkursu StandOUT. Ambiente 2016 oddano 4723 głosów. Konkurs StandOUT. to promocja firm i wydarzeń wystawienniczych gwarantująca wzrost świadomości poszczególnych marek na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/standout.-ambiente-2016%3A-najlepsze-stoiska-wybrane,27906,artykul.html

W wirtualnej galerii konkursowej głosujący oceniali stoiska finalistów liczbą punktów [1-5]. Grono zwycięzców to stoiska, które otrzymały największą ilość punktów i stoiska nagrodzone wyróżnieniem Honorowym przyznawanym przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszula Kałużnej - redaktor naczelnej Exspace.

Zwycięzcy głosowania:

  • I miejsce – stoisko firmy Trend Glass, zaprojektowane przez Aleksandrę Wiecha, zrealizowane przez NEOMESSE Kraków
  • II miejsce – stoisko firmy MARC-TH M. i B. Kamińscy
  • III miejsce – stoisko  firmy Porcelana "Krzysztof"


Wyróżnienia Honorowe:

  • stoisko firmy Zakłady Ceramiczne "Bolesławiec", zaprojektowane przez Danutę Amborską i Alicję Ptak, zrealizowane przez INEXPO Poznańska Agencja Targowa
  • stoisko firmy Krośnieńskie Huty Szkła 'Krosno', zaprojektowane przez Anetę Laska, zrealizowane przez NEOMESSE Kraków
  • stoisko firmy Ćmielów Design Studio | Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” SA, zaprojektowane przez Marka Cecułę
  • stoisko firmy MINEX CEI SA, zaprojektowane przez Tomasza Jankowiaka, zrealizowane przez STAMANN Poznań
  • stoisko firmy Dafi Market SA


Gratulujemy finalistom i laureatom. Bardzo dziękujemy Patronom Medialnym StandOUT. Ambiente 2016 - "Czas na Wnętrze” i Signs.pl. - za wspieranie polskich wystawców. Partnerem StandOUT. Ambiente 2016 były Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz.

StandOUT. to konkurs promujący firmy, ich kreacje wystawiennicze. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w szerokim gronie: designerów, wystawców, partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, organizatorów wystąpień targowych, mediów branżowych. Organizatorem StandOUT. jest Portal Exspace. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom i projektantom w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku oraz promocja dobrego designu wystawienniczego.

O targach Ambiente 2016

W dniach 12-16 lutego we Frankfurcie nad Menem spotkali się przedstawiciele globalnego sektora dóbr konsumpcyjnych. Jako barometr aktualnych trendów, platforma zamówień i przegląd propozycji we wzornictwie Ambiente to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych w roku. Produkty wystawiane na targach są podzielone na trzy główne kategorie: Dining, Living oraz Giving. Na piąty kraj partnerski tych największych na świecie międzynarodowych targów branżowych w tym roku wybrano Włochy, a wystawę kraju partnerskiego przygotowała Paola Navone. Na Ambiente 2016 swoje propozycje zaprezentowało ponad 4.300 wystawców z 96 krajów wśród których znalazło się aż 57 firm z Polski, min. Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież”, WFP Hefra, Krośnieńskie Huty Szkła „Krosno”, Porcelana Krzysztof, FNK Manufaktura w Bolesławcu, HSG Wrześniak, Practic, Dafi, Alda SA czy tre design – nowa marka Tomka Rygalika.

Urszula Kałużna

Źródło: Exspace |BEYOND FAIR DESIGN

exspace.pl/contests/show/131

Galeria: StandOUT. Ambiente 2016

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764