Głosowanie w 25. Edycji StandOUT. – konkursu na najciekawsze polskie stoisko targów Ambiente 2016 – dobiegło końca. Miło nam poinformować, że na 33 polskie stoiska, które znalazły się w finale konkursu StandOUT. Ambiente 2016 oddano 4723 głosów. Konkurs StandOUT. to promocja firm i wydarzeń wystawienniczych gwarantująca wzrost świadomości poszczególnych marek na rynku.
W wirtualnej galerii konkursowej głosujący oceniali stoiska finalistów liczbą punktów [1-5]. Grono zwycięzców to stoiska, które otrzymały największą ilość punktów i stoiska nagrodzone wyróżnieniem Honorowym przyznawanym przez Kapitułę Konkursu pod przewodnictwem arch. Urszula Kałużnej - redaktor naczelnej Exspace.
Zwycięzcy głosowania:
- I miejsce – stoisko firmy Trend Glass, zaprojektowane przez Aleksandrę Wiecha, zrealizowane przez NEOMESSE Kraków
- II miejsce – stoisko firmy MARC-TH M. i B. Kamińscy
- III miejsce – stoisko firmy Porcelana "Krzysztof"
Wyróżnienia Honorowe:
- stoisko firmy Zakłady Ceramiczne "Bolesławiec", zaprojektowane przez Danutę Amborską i Alicję Ptak, zrealizowane przez INEXPO Poznańska Agencja Targowa
- stoisko firmy Krośnieńskie Huty Szkła 'Krosno', zaprojektowane przez Anetę Laska, zrealizowane przez NEOMESSE Kraków
- stoisko firmy Ćmielów Design Studio | Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” SA, zaprojektowane przez Marka Cecułę
- stoisko firmy MINEX CEI SA, zaprojektowane przez Tomasza Jankowiaka, zrealizowane przez STAMANN Poznań
- stoisko firmy Dafi Market SA
Gratulujemy finalistom i laureatom. Bardzo dziękujemy Patronom Medialnym StandOUT. Ambiente 2016 - "Czas na Wnętrze” i Signs.pl. - za wspieranie polskich wystawców. Partnerem StandOUT. Ambiente 2016 były Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz.
StandOUT. to konkurs promujący firmy, ich kreacje wystawiennicze. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w szerokim gronie: designerów, wystawców, partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, organizatorów wystąpień targowych, mediów branżowych. Organizatorem StandOUT. jest Portal Exspace. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom i projektantom w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku oraz promocja dobrego designu wystawienniczego.
O targach Ambiente 2016
W dniach 12-16 lutego we Frankfurcie nad Menem spotkali się przedstawiciele globalnego sektora dóbr konsumpcyjnych. Jako barometr aktualnych trendów, platforma zamówień i przegląd propozycji we wzornictwie Ambiente to jedno z najważniejszych wydarzeń targowych w roku. Produkty wystawiane na targach są podzielone na trzy główne kategorie: Dining, Living oraz Giving. Na piąty kraj partnerski tych największych na świecie międzynarodowych targów branżowych w tym roku wybrano Włochy, a wystawę kraju partnerskiego przygotowała Paola Navone. Na Ambiente 2016 swoje propozycje zaprezentowało ponad 4.300 wystawców z 96 krajów wśród których znalazło się aż 57 firm z Polski, min. Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież”, WFP Hefra, Krośnieńskie Huty Szkła „Krosno”, Porcelana Krzysztof, FNK Manufaktura w Bolesławcu, HSG Wrześniak, Practic, Dafi, Alda SA czy tre design – nowa marka Tomka Rygalika.
Urszula Kałużna
Źródło: Exspace |BEYOND FAIR DESIGN