logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

StandOUT. Ambiente 2017 Frankfurt: Startuje głosowanie

   17.02.2017, przeczytano 2099 razy
strzałkistrzałka
Stoisko Ćmielów i Chodzież - Wyróżnienie honorowe

Nie było Was na Ambiente 2017 największych na świecie targach dóbr konsumpcyjnych, które odbyły się we Frankfurcie w dniach 10-14 lutego 2017 roku? Nie szkodzi. Zapraszamy do platformy StandOUT. Ambiente 2017 – konkursu na stoiska, które poprawiają standardy w branży wystawienniczej, który promuje polskie firmy i ofertę produktową zaprezentowaną przez polskich wystawców targów Ambiente 2017.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/standout.-ambiente-2017-frankfurt%3A-startuje-glosowanie,31491,artykul.html

Nawet jeżeli odwiedziliście te wspaniałe targi to z pewnością nie dotarliście do wszystkich polskich firm. A oferta polskich wystawców niezmiennie od lat cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzjących Ambiente, których w roku 2017 było ponad 142000.

Wśród 4454 wystawców z 96 krajów zaprezentowały się 64 firmy z Polski. Wystawiane na targach produkty obejmowały nakrycia stołów, akcesoria kuchenne, artykuły gospodarstwa domowego, przedmioty do degustacji i eleganckich kolacji przy winie, a także inne akcesoria domowe, wyposażenie wnętrz oraz upominki. Targi podzielone były tematycznie na branże: DINING - dekoracje i nakrycia stołowe, GIVING - prezenty i upominki oraz LIVING - pomysły dla mieszkań i domów.

Zwiedzając z Exspace targi można nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat polskich wystawców i ich produktów. Głównym założeniem StandOUT. jest promocja marek i produktów polskich wystawców największych targów w Europie i w Polsce jeszcze długo po zakończeniu imprezy. Upowszechnienie tej idei jest ważnym elementem przyczyniającym się bezpośrednio do budowania marki jak również do promocji polskich branż.

Do finału 39. Edycji StandOUT. Ambiente 2017 architekci współpracujący z portalem Exspace zaprosili 42 polskie firmy. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. Ambiente 2017 zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (16.02-2.03.17r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 23 marca br.. Zapraszamy do wyrażania opinii!


StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 37 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 93 000 głosów.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace

Galeria: StandOUT. Ambiente 2017 Frankfurt

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764