W ramach sześćdziesiątej dziewiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 66 polskich wystawców ISH 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 17 marca 2019 roku. Laureatów poznamy 18 marca br.
Tradycyjnie już po największych targach na świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie.
15 marca 2019 we Frankfurcie nad Menem zakończyły się ISH, największe na świecie spotkanie branży instalacyjnej. Wśród 2 532 wystawców ISH 2019 zaprezentowało się 96 firm z Polski. Pełna lista polskich wystawców dostępna w PL Catalog - Exhibitors from Poland ISH 2019 - unikatowym serwisie online prezentującym polskich wystawców uczestniczących w największych targach na świecie.
Nominowani
W ramach sześćdziesiątej dziewiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 66 polskich wystawców ISH 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 17 marca 2019 roku. Laureatów poznamy 18 marca br..
Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy prestiżowych Wyróżnień Honorowych nominowani przez Kapitułę Plebiscytu - otrzymają Dyplomy oraz Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 7500,00 PLN za-sponsorowane przez portal Exspace.pl
- GŁOSOWANIE na nominowane stoiska: http://exspace.pl/contests/show/175
StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu siedmiu edycjach StandOUT. oddano ponad 152 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.
- Regulamin Konkursu (PDF)
Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.
Źródło: Exspace