logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Standout. ISH 2019: Trwa głosowanie na najlepsze stoiska

   26.03.2019, przeczytano 1342 razy
ilustracjastrzałka

W ramach sześćdziesiątej dziewiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 66 polskich wystawców ISH 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 17 marca 2019 roku. Laureatów poznamy 18 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/standout.-ish-2019%3A-trwa-glosowanie-na-najlepsze-stoiska,381811,artykul.html

Tradycyjnie już po największych targach na świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT.  jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie.

15 marca 2019 we Frankfurcie nad Menem zakończyły się ISH, największe na świecie spotkanie branży instalacyjnej. Wśród 2 532 wystawców ISH 2019 zaprezentowało się 96 firm z Polski. Pełna lista polskich wystawców dostępna w PL Catalog - Exhibitors from Poland ISH 2019 - unikatowym serwisie online prezentującym polskich wystawców uczestniczących w największych targach na świecie. 

Nominowani

W ramach sześćdziesiątej dziewiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 66 polskich wystawców ISH 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 17 marca 2019 roku. Laureatów poznamy 18 marca br..

Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy prestiżowych Wyróżnień Honorowych nominowani przez Kapitułę Plebiscytu - otrzymają Dyplomy oraz Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 7500,00 PLN za-sponsorowane przez portal Exspace.pl

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu siedmiu edycjach StandOUT. oddano ponad 152 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace

Dodatkowe informacje:

Partnerem StandOUT. ISH 2018 są Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz, Warszawa..

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764