logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Standout. ISH 2019: Trwa głosowanie na najlepsze stoiska

   26.03.2019, przeczytano 954 razy
ilustracjastrzałka

W ramach sześćdziesiątej dziewiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 66 polskich wystawców ISH 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 17 marca 2019 roku. Laureatów poznamy 18 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/standout.-ish-2019%3A-trwa-glosowanie-na-najlepsze-stoiska,381811,artykul.html

Tradycyjnie już po największych targach na świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT.  jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie.

15 marca 2019 we Frankfurcie nad Menem zakończyły się ISH, największe na świecie spotkanie branży instalacyjnej. Wśród 2 532 wystawców ISH 2019 zaprezentowało się 96 firm z Polski. Pełna lista polskich wystawców dostępna w PL Catalog - Exhibitors from Poland ISH 2019 - unikatowym serwisie online prezentującym polskich wystawców uczestniczących w największych targach na świecie. 

Nominowani

W ramach sześćdziesiątej dziewiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 66 polskich wystawców ISH 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 17 marca 2019 roku. Laureatów poznamy 18 marca br..

Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy prestiżowych Wyróżnień Honorowych nominowani przez Kapitułę Plebiscytu - otrzymają Dyplomy oraz Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 7500,00 PLN za-sponsorowane przez portal Exspace.pl

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu siedmiu edycjach StandOUT. oddano ponad 152 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Exspace

Dodatkowe informacje:

Partnerem StandOUT. ISH 2018 są Targi Frankfurt, Przedstawicielstwo w Polsce Piotr Łukaszewicz, Warszawa..

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystawa Grand Press Photo w Blue City
Od środy 8 lipca w centrum handlowym Blue City będzie można oglądać najlepsze zdjęcia prasowe z tegorocznej edycji konkursu Grand Press Photo.
Konkurs 30/30: nowy termin wystawy
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową informują o nowym terminie wystawy finalistów. Będzie ona miała miejsce w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu i potrwa od 13 lipca do 31 sierpnia 2020 r. Zaprezentowanych zostanie 29 finałowych prac wybranych przez 12-osobowe Jury złożone z ekspertów z zakresu sztuk plastycznych...
MSL zdobyła zwycięską statuetkę SABRE Awards w prestiżowym konkursie branży public relations dla regionu EMEA. Wygraną w kategorii „Chemia i Przemysł” zapewniła agencji kampania CSR „Jutro bez smogu – Drugie życie starych pieców”, zrealizowana dla ArcelorMittal Poland. Wśród 400 finalistów, znalazło się jedynie 8 polskich...
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR. Celem akcji FASOFF jest edukacja przyszłych rodziców oraz...
Golden Arrow 2020: Pełna lista zwycięzców!
W tegorocznej edycji konkursu marketingowego Golden Arrow 2020 przyznano 22 nagrody i 28 wyróżnień. Żadna praca nie otrzymała grand prix. Przyznano również dwie nagrody specjalne. Pierwszą otrzymał BNP Paribas Bank Polska SA za długofalowe, autentyczne zaangażowanie społeczne, widoczne w wielu wymiarach działalności. Drugą nagrodę specjalną otrzymała agencja Przestrzeń za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764