logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Standout. ITM Polska 2016 Poznań: Zwycięzcy wyłonieni

   08.07.2016, przeczytano 1164 razy
strzałkistrzałka
Wyróżnienia Honorowe Stoisko firmy Dematec ZOBACZ ILUSTRACJE

Znamy laureatów 31. Edycji StandOUT. ITM Polska 2016. Na 64 wyróżniające się kreacje wystawiennicze, które znalazły się w finale zagłosowało 3 648 osób. Laureaci konkursu to stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Ilość głosujących świadczy o tym, że wzbudziły one również wiele emocji wśród kilku tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/standout.-itm-polska-2016-poznan%3A-zwyciezcy-wylonieni,29236,artykul.html

Oglądając dobrze zaprojektowane stoiska mogliśmy nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat marek i ich produktów. Dziękujemy Partnerom Medialnym:  Staleo.pl - Portal Kooperacyjny Branży Metalowej i Stalowej i Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej.

Sponsorem nagród o łącznej wartości 6300,00 zł  jest Staleo.pl - Portal Kooperacyjny Branży Metalowej i Stalowej.

Zwycięzcy głosowania StandOUT. ITM Polska 2016


I. Miejsce - stoisko firmy AMOB
projekt: Elwira Dahlke
realizacja: Fair Team Michał Hempowicz
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 2000zł

II. Miejsce - stoisko firmy PLASMET
projekt: Joanna Kogut-Blusiewicz
realizacja: Clever Frame
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 1500zł

III. Miejsce - stoisko firmy HAFEN
projekt: Michał Kowalski HAFEN
realizacja: HAFEN
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 1000zł

Wyróżnienia Honorowe StandOUT. ITM Polska 2016

Stoisko firmy Siegmund
projekt: Edyta Hornik
realizacja: ARS STUDIO
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 600zł

Stoisko firmy GT 85
projekt: Redo Design Studio
realizacja: White Line Expo, Nadarzyn
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 600zł

Stoisko firmy Güdel
projekt: Zeeh Design GmbH
realizacja: Smart Design Expo
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 600zł

Dodatkowo Jury pod przewodnictwem arch. Urszula Kałużnej - redaktor naczelnej portalu Exspace – przyznało Dyplomy Wyróżnień Honorowych następującym firmom:

Stoisko firmy TBI Technology
projekt: AA Studio Kombiko
realizacja: AA Studio Kombiko

Stoisko firmy FANUC
projekt: Dagan Global
realizacja: Dagan Global

Stoisko firmy Toskar
projekt: Elwira Dahlke
realizacja: Fair Team Michał Hempowicz

Stoisko firmy DÜRR

Stoisko firmy DOLFAMEX
projekt: VMG Poznań
realizacja: VMG Poznań

Stoisko firmy Dematec

Stoisko firmy STIGAL
projekt: Michał Bajor Stigal
realizacja: STIGAL

Stoisko firmy Hüttenes-Albertus Polska
projekt: BMBJ Bartosz Jurowicz
realizacja: BMBJ Bartosz Jurowicz

Stoisko firmy KEMPER

Wszystkim Laureatom gratulujemy! Cieszymy się na kolejne spotkania!

StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - organizowany jest przez Portal Exspace od roku 2012. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom i projektantom w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku oraz promocja dobrego designu wystawienniczego. W 31 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 77 200 głosów.

Źródło: Exspace |BEYOND FAIR DESIGN

exspace.pl/contests/show/137

Galeria: StandOUT. ITM Polska 2016

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania marki Calperos
Teva Pharmaceuticals Polska rozpoczęła nową kampanię marki Calperos. Za kreację odpowiada agencja AżTuNagle, za obsługę mediową - Initiative (Mediabrands).
Cybersecurity zyskało wysoki priorytet w wielu firmach. Można to zauważyć w polityce bezpieczeństwa dla sieci wewnętrznej, w wytycznych dotyczących aktualizacji, nowych kampaniach uświadamiających przeciwko phishingowi i polityce użytkowania urządzeń mobilnych.
Zmiany w strukturze Endorfina Events
Systematyczne poszerzanie portfolio klientów oraz dynamiczny rozwój agencji endorfina events zainicjował zmiany strukturalne. W trakcie trzeciego kwartału do dyrektorskiego grona dołączyła Anna Rajewska, jako Client Service Director, a Dagmara Berka-Kochańska awansowała na stanowisko Operations Director. Zespołem kreacji zarządza Agnieszka Widera.
Kampania Garage Sound Masters zakończona sukcesem
24 sierpnia odbył się finał aktywacji Garage Sound Masters 2022, która była częścią kampanii realizowanej przez dentsu Creative dla marki Garage. W konkursie na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny zostało nagrodzonych 36 artystów. Celem akcji było wsparcie początkujących muzyków. W głosowaniu wzięło udział ponad 2 tysiące konsumentów.
T-mobile: Startuje nowa kampania „Planeta Ma Znaczenie”
W ramach nowej inicjatywy „Planeta Ma Znaczenie” operator dołączył do tegorocznej akcji „Sprzątanie świata – Polska” i razem z Fundacją Nasza Ziemia posprzątał dno jeziora Durowskiego, z którego wydobyto aż tonę odpadów! T-Mobile zachęca również do nurkowania w szufladach i wymieniania starych telefonów na nagrody w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764