logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Standout. ITM Polska 2016 Poznań: Zwycięzcy wyłonieni

   08.07.2016, przeczytano 1142 razy
strzałkistrzałka
Wyróżnienia Honorowe Stoisko firmy Dematec ZOBACZ ILUSTRACJE

Znamy laureatów 31. Edycji StandOUT. ITM Polska 2016. Na 64 wyróżniające się kreacje wystawiennicze, które znalazły się w finale zagłosowało 3 648 osób. Laureaci konkursu to stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Ilość głosujących świadczy o tym, że wzbudziły one również wiele emocji wśród kilku tysięcy wirtualnie odwiedzających portal Exspace.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/standout.-itm-polska-2016-poznan%3A-zwyciezcy-wylonieni,29236,artykul.html

Oglądając dobrze zaprojektowane stoiska mogliśmy nie tylko nadrobić zaległości w trendach w branży wystawienniczej, ale również uzyskać cenne informacje na temat marek i ich produktów. Dziękujemy Partnerom Medialnym:  Staleo.pl - Portal Kooperacyjny Branży Metalowej i Stalowej i Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej.

Sponsorem nagród o łącznej wartości 6300,00 zł  jest Staleo.pl - Portal Kooperacyjny Branży Metalowej i Stalowej.

Zwycięzcy głosowania StandOUT. ITM Polska 2016


I. Miejsce - stoisko firmy AMOB
projekt: Elwira Dahlke
realizacja: Fair Team Michał Hempowicz
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 2000zł

II. Miejsce - stoisko firmy PLASMET
projekt: Joanna Kogut-Blusiewicz
realizacja: Clever Frame
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 1500zł

III. Miejsce - stoisko firmy HAFEN
projekt: Michał Kowalski HAFEN
realizacja: HAFEN
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 1000zł

Wyróżnienia Honorowe StandOUT. ITM Polska 2016

Stoisko firmy Siegmund
projekt: Edyta Hornik
realizacja: ARS STUDIO
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 600zł

Stoisko firmy GT 85
projekt: Redo Design Studio
realizacja: White Line Expo, Nadarzyn
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 600zł

Stoisko firmy Güdel
projekt: Zeeh Design GmbH
realizacja: Smart Design Expo
Nagroda: - pakiet reklamowy na portalu Staleo.pl o wartości 600zł

Dodatkowo Jury pod przewodnictwem arch. Urszula Kałużnej - redaktor naczelnej portalu Exspace – przyznało Dyplomy Wyróżnień Honorowych następującym firmom:

Stoisko firmy TBI Technology
projekt: AA Studio Kombiko
realizacja: AA Studio Kombiko

Stoisko firmy FANUC
projekt: Dagan Global
realizacja: Dagan Global

Stoisko firmy Toskar
projekt: Elwira Dahlke
realizacja: Fair Team Michał Hempowicz

Stoisko firmy DÜRR

Stoisko firmy DOLFAMEX
projekt: VMG Poznań
realizacja: VMG Poznań

Stoisko firmy Dematec

Stoisko firmy STIGAL
projekt: Michał Bajor Stigal
realizacja: STIGAL

Stoisko firmy Hüttenes-Albertus Polska
projekt: BMBJ Bartosz Jurowicz
realizacja: BMBJ Bartosz Jurowicz

Stoisko firmy KEMPER

Wszystkim Laureatom gratulujemy! Cieszymy się na kolejne spotkania!

StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej - organizowany jest przez Portal Exspace od roku 2012. Misją portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom i projektantom w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania i wzmacniania wizerunku oraz promocja dobrego designu wystawienniczego. W 31 edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 77 200 głosów.

Źródło: Exspace |BEYOND FAIR DESIGN

exspace.pl/contests/show/137

Galeria: StandOUT. ITM Polska 2016

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764