logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Standout. Warsaw Home 2019 - głosowanie rozpoczęte!

   30.10.2019, przeczytano 1489 razy

6 października 2019 w podwarszawskim Nadarzynie zakończyła się czwarta edycja Warsaw Home, biznesowych targów wnętrz oraz pierwsza edycja Warsaw Build, targów poświęconych materiałom budowlanym i wykończeniowym.  Tradycyjnie już po największych targach w Polsce i na świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-standout.-warsaw-home-2019---glosowanie-rozpoczete%21,384542,artykul.html

Prawie siedmiuset wystawców (30% spoza Polski) rozlokowanych w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m² (dla porównania powierzchnia Salone del Mobile to 205 tys. m²) i 74 489 odwiedzających w ciągu 4 dni, w tym 64% odwiedzających to goście biznesowi – te liczby mówią same za siebie. Wysoki poziom obu wydarzeń nie byłyby możliwy bez zaangażowania zarówno organizatorów na czele z Kasią Ptak – założycielką i CEO Warsaw Home jak i wystawców, którzy wkładają wiele pracy w przygotowanie stoisk i prezentacji, wybierają Warsaw Home jako miejsce rynkowych premier nowych kolekcji i wreszcie przyciągają tu zarówno polskich, jak i zagranicznych kupców.

Celem StandOUT.  jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie. Portal Exspace.pl i StandOUT. z dumą promują najbardziej spektakularne wystawiennicze scenografie Warsaw Home i Warsaw Build. A jest co promować - stoiska często były dziełami sztuki. Zachwycały gry światłem, kolorem, czy unikatową architekturą.

Zagłosuj na swoich ulubionych nominowanych!

W ramach siedemdziesiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 100 wystawców Warsaw Home 2019 Warsaw Build 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą.

Głosowanie kończy się 6 listopada 2019 roku. Laureatów poznamy 7 listopada br.: http://exspace.pl/contests/show/176

Nominowani

W ramach siedemdziesiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 100 wystawców Warsaw Home 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 6 listopada 2019 roku. Laureatów poznamy 7 listopada br.. Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy prestiżowych Wyróżnień Honorowych nominowani przez Kapitułę Plebiscytu - otrzymają Dyplomy oraz Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 17 500,00 PLN za-sponsorowane przez portal Exspace.pl

Konkurs pobjęty jest patronatem medialnym Signs.pl. Nominowane prace oglądać można w naszej Galerii:

Źródło: Exspace

Galeria: StandOUT. Warsaw Home 2019

Dodatkowe informacje:

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu siedmiu edycjach StandOUT. oddano ponad 160 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764