logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Standout. Warsaw Home 2019 - głosowanie rozpoczęte!

   30.10.2019, przeczytano 776 razy
strzałkistrzałka
Standout. Warsaw Home 2019 - głosowanie rozpoczęte! ZOBACZ ILUSTRACJE

6 października 2019 w podwarszawskim Nadarzynie zakończyła się czwarta edycja Warsaw Home, biznesowych targów wnętrz oraz pierwsza edycja Warsaw Build, targów poświęconych materiałom budowlanym i wykończeniowym.  Tradycyjnie już po największych targach w Polsce i na świecie portal Exspace.pl organizuje StandOUT. - plebiscyt na polskie stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/standout.-warsaw-home-2019---glosowanie-rozpoczete%21,384542,artykul.html

Prawie siedmiuset wystawców (30% spoza Polski) rozlokowanych w pięciu halach o łącznej powierzchni 120 tys. m² (dla porównania powierzchnia Salone del Mobile to 205 tys. m²) i 74 489 odwiedzających w ciągu 4 dni, w tym 64% odwiedzających to goście biznesowi – te liczby mówią same za siebie. Wysoki poziom obu wydarzeń nie byłyby możliwy bez zaangażowania zarówno organizatorów na czele z Kasią Ptak – założycielką i CEO Warsaw Home jak i wystawców, którzy wkładają wiele pracy w przygotowanie stoisk i prezentacji, wybierają Warsaw Home jako miejsce rynkowych premier nowych kolekcji i wreszcie przyciągają tu zarówno polskich, jak i zagranicznych kupców.

Celem StandOUT.  jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i na świecie. Portal Exspace.pl i StandOUT. z dumą promują najbardziej spektakularne wystawiennicze scenografie Warsaw Home i Warsaw Build. A jest co promować - stoiska często były dziełami sztuki. Zachwycały gry światłem, kolorem, czy unikatową architekturą.

Zagłosuj na swoich ulubionych nominowanych!

W ramach siedemdziesiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 100 wystawców Warsaw Home 2019 Warsaw Build 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą.

Głosowanie kończy się 6 listopada 2019 roku. Laureatów poznamy 7 listopada br.: http://exspace.pl/contests/show/176

Nominowani

W ramach siedemdziesiątej edycji StandOUT. architekci współpracujący z portalem Exspace nominowali 100 wystawców Warsaw Home 2019. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5], gdzie [5] jest najwyższą notą. Głosowanie kończy się 6 listopada 2019 roku. Laureatów poznamy 7 listopada br.. Laureaci StandOUT. to faworyci publiczności głosującej za pośrednictwem Internetu oraz zwycięzcy prestiżowych Wyróżnień Honorowych nominowani przez Kapitułę Plebiscytu - otrzymają Dyplomy oraz Pakiety Promocyjne o łącznej wartości 17 500,00 PLN za-sponsorowane przez portal Exspace.pl

Konkurs pobjęty jest patronatem medialnym Signs.pl. Nominowane prace oglądać można w naszej Galerii:

Źródło: Exspace

Galeria: StandOUT. Warsaw Home 2019

Dodatkowe informacje:

StandOUT. realizowany jest przez portal Exspace.pl od roku 2012. Fakt, że konkurs odbywa się wirtualnie sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danej wystawy. W dotychczasowych sześćdziesięciu siedmiu edycjach StandOUT. oddano ponad 160 000 głosów. Dzięki StandOUT. udział w targach to nie jednorazowe odwiedziny stoiska. To możliwość powracania do wizerunku marki i oferty produktowej wielokrotnie.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania reklamowa Generali nagrodzona przez Gazetę Ubezpieczeniową
„Pierwsza globalna kampania reklamowa Grupy Generali z agentami w roli głównej” została uznana przez redakcję Gazety Ubezpieczeniowej za najważniejszą Inicjatywę Sierpnia na rynku ubezpieczeniowym. Tygodnik docenił fakt, że w spotach Generali w centrum uwagi umieszczeni zostali agenci ubezpieczeniowi.
Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764