logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stanisław Grabowski dołącza do Adlook

  PR 22.08.2024, przeczytano 617 razy
ilustracja

Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Stanisław Grabowski objął stanowisko VP of Brand Strategy. W tej roli będzie kierował marketingiem produktów dbając o to, aby zarówno wartości firmy, jak i skuteczność rozwiązań Adlook zostały dostrzeżone i docenione na rynku. Będzie także odpowiedzialny za globalną strategię komunikacji, interakcję z kluczowymi klientami i reprezentowanie firmy podczas istotnych eventów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stanislaw-grabowski-dolacza-do-adlook,405402,artykul.html

Stanisław Grabowski ma ponad 20-letnie doświadczeniu w opracowywaniu strategii marketingowych dla marek w grupie WPP. W ostatnich latach piastował stanowisko Partnera Zarządzającego w EssenceMediacom Poland odpowiadając za obszar doskonałości produktów agencyjnych w segmencie Strategy, Data & Tech, a także Creative Futures. Rozwijał również ofertę premium Agencji, kładąc nacisk na jej zróżnicowanie i jak najlepsze dopasowanie do indywidualnych potrzeb
i oczekiwań klientów.

Stan jest wizjonerem i niezwykle dynamicznym liderem. Tak solidne wzmocnienie naszego zespołu jest dowodem na to, że nasza ambicja osiągnięcia ugruntowanej pozycji na rynku globalnym i zwiększenia rozpoznawalności Adlook, przekłada się na konkretne działania.” – mówi Mateusz Jędrocha, Chief Product Officer w Adlook.

Adlook zaimponował mi wizją przyszłości reklamy digital, którą z żelazną konsekwencją wdraża w życie. To wizja, która łączy najbardziej zaawansowane, niosące wysoką efektywność technologie (deep learning) z aspektami etycznymi, związanymi z dążeniem do większej prywatności w Internecie (cookieless). Po 20 latach bardzo satysfakcjonującej drogi w wiodącej Agencji Mediowej z radością przyjąłem propozycję zupełnie nowej, ekscytującej przygody w branży, której zarówno mogę zaoferować bardzo dużo, jak i wiele się nauczyć” - komentuje Stanisław Grabowski.

Źródło: Adlook

www.adlook.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartlomiej Kopeć awansuje w RMF FM
Bartlomiej Kopeć z zespołu redakcji social mediów RMF FM awansowal na nowoutworzone stanowisko Head of Social Media.
Monika Brzózka dołącza do Zarządu VML
Monika Brzózka, CFO VML Poland, została powołana do Zarządu VML Poland.
Roksana Zienkiewicz w zespole Brandlift
Do Brandlift, agencji specjalizującej się w kampaniach influencer marketingowych, dołączyła nowa osoba na stanowisko New Business Manager. Roksana Zienkiewicz już od sierpnia zasila szeregi Agencji – wspierając ją w pozyskiwaniu i obsłudze nowych i obecnych Klientów.
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo Gońca
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo jako główny wydawca Gońca i ekspert od programów na żywo. 
Katarzyna Hubiszta awansuje w dentsu Polska
Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę Programmatic Managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko Biddable Product Directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar - paid social. Oba obszary są kluczowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764