logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stanowisko producenta napoju Oshee w sprawie reklamy na hotelu Forum

   06.08.2010, przeczytano 4161 razy

Za pośrednictwem firmy Partner of Promotion zadaliśmy kilka pytań Dominikowi Dolińskiemu - przedstawicielowi Oshee Polska - w sprawie nowego banneru na fasadzie hotelu Forum w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stanowisko-producenta-napoju-oshee-w-sprawie-reklamy-na-hotelu-forum,11050,artykul.html

O kontrowersyjnym bannerzepisaliśmy wczoraj. Jak donosi serwis informacyjny Gazeta.pl, poseł Marek Migalski - inicjator poprzedniego protestu - jest zniesmaczony hasłem z bannera, jednak tym razem w wywiadzie dla radia Tok FM wezwał do "olania sprawy":
O ile w przypadku reklamy piwa można było mówić o pomyłce, to tym razem nie ma wątpliwości, że chodzi wyłącznie o rozgłos. To skandaliczne posunięcie producenta napoju energetyzującego, którego chwyt marketingowy polega na dołożeniu do słowa "żyj" litery "o". My również zaczniemy od tej samej litery i olejemy całą sprawę".

Z kolei z uzyskanego przez nas komentarza Dariusza Dolińskiego z Oshee Polska wynika, że firma problemu nie widzi. Przedstawiciel koncernu stwierdza, że identyfikacja "Żyj i zwyciężaj" z logo produktu stosowana jest od początku istnienia marki - 2008 roku, a hasło nie było w żaden sposób profilowane pod kątem miejsca zawieszenia bannera. Zawisło ono na wielu powierzchniach reklamowych w całej Polsce, a krakowskie zestawienie jest dziełem przypadku.

Signs.pl: Skąd wziął się pomysł na hasło reklamowe i jak długo marka utożsamiana jest z tą komunikacją?

Dominik Doliński: Hasło ogólnopolskiej kampanii reklamowej Oshee Isotonic Sports Drink, która rozpoczęła się 2 sierpnia i obejmuje największe stacje TV oraz billboardy w całej Polsce to: „Żyj i Zwyciężaj”. „O”, które pojawia się na początku pochodzi od słowa „Oshee”. Hasło to zostało zaakceptowane z początkiem roku, kiedy to rozpoczęliśmy prace nad letnią kampanią. Nawiązuje ono w bezpośredni sposób do filozofii firmy oraz jest spójne z działaniami, które prowadziliśmy w sierpniu i wrześniu ubiegłego roku. Marka utożsamiana jest z tą komunikacją od początku istnienia, czyli od 2008 roku.

S.pl: Kiedy wynajęta została powierzchnia reklamowa na hotelu Forum? Czy nie boją się państwo kolejnego już skandalu związanego z bannerem naprzeciwko Wawelu, w kontekście niedawnych doniesień o reklamie "Zimnego Lecha", za którą przepraszała już Kompania Piwowarska?

DD: Kampania billboardowa, jest częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej, a billboard w Krakowie jest jednym z wielu w całej Polsce. Miejsca, w których umieściliśmy reklamy zostały wybrane ze względu na ich atrakcyjne położenie i dobrą widoczność. Okolice Wawelu to doskonała lokalizacja w centrum miasta, z której reklama jest bardzo dobrze widoczna z odległych zakątków. To jest jedyny powód, dla którego reklama pojawiła się na Forum.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764