logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Stanowski, rocketjobs.pl i Kiribati Club wysyłają Agenta

  PR 21.05.2024, przeczytano 390 razy
ilustracjastrzałka

Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, rekrutuje do kolejnej „Pracy Marzeń”. Wraz z portalem pracy rocketjobs.pl i biurem podróży Kiribati Club wyśle jedną osobę na niezwykłą wyprawę dookoła świata, by raz na zawsze rozwiązać odwieczną zagadkę - czy Ziemia jest płaska czy okrągła? Misja ta zostanie powierzona wybranemu Agentowi lub Agentce Zero Zero Zero. Na wyjątkową ofertę pracy można aplikować do 27.05 na rocketjobs.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/stanowski%2C-rocketjobs.pl-i-kiribati-club-wysylaja-agenta,404298,artykul.html

Praca marzeń pod kryptonimem #misjazero to kolejny wspólny projekt w ramach partnerstwa portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it oraz Kanału Zero. Do współpracy marki zaprosiły także Kiribati Club - nietypowe biuro podróży, oferujące autorskie programy wypraw po całym świecie.

Główne zadanie Agenta(-ki) Zero Zero Zero oparte jest na żarcie wokół krążących w sieci teorii spiskowych jakoby ziemia miała być płaska. Temat jest stałym przedmiotem internetowej kultury memów. Twórcy konkursu uznali, że położenie kresu tezom płaskoziemców wprowadzi do akcji element humoru i nada miesięcznej wyprawie po świecie zabawny kontekst.

#Misjazero to nie tylko ekscytująca podróż dookoła świata, ale także szansa na poznanie nowych miejsc i kultur, ich historii i poszerzenie horyzontów. Agent lub Agentka Zero Zero Zero przemierzy ziemski glob od Japonii, przez Australię po USA i odwiedzi takie turystyczne perełki jak wyspa Fidżi, Wielka Rafa Koralowa, Park Narodowy Tongariro w Nowej Zelandii czy Wielki Kanion. W trakcie eksploracji najdalszych zakątków świata na agenta(-kę) będą czekały zadania specjalne, na przykład przeprowadzanie eksperymentów, dzięki którym udowodni, że ziemia jest okrągła, robienie relacji z podróży, zdawanie raportów z misji czy rozmowy z lokalną społecznością o tym, jak miejscowi postrzegają pracę marzeń.

Wśród wymagań znalazły się m.in. zamiłowanie do przygód, spontaniczność i zdolność improwizacji, poczucie humoru i odporność na jet lag. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na rocketjobs.pl. Chcąc aplikować na to wyjątkowe stanowisko kandydaci muszą wykonać niestandardowe „zadanie rekrutacyjne” podane w ogłoszeniu.

Piotr Nowosielski, CEO portali pracy justjoin.it i rocketjobs.pl, nie kryje entuzjazmu związanego z najnowszą wspólną inicjatywą z Kanałem Zero: Jesteśmy bardzo podekscytowani kolejną edycją rekrutacji do Pracy Marzeń. Chcemy robić show z rekrutacji i stwarzać możliwości do podjęcia wymarzonych zajęć dla wszystkich,którzy poszukują wyjątkowych wrażeń. Podróż dookoła świata to nie tylko szansa na rozwiązanie wiekowej zagadki, ale także okazja do przeżycia niezapomnianych przygód dla naszego Agenta lub Agentki Zero Zero Zero i odświeżająca przerwa od prawdziwej pracy. Wiemy oczywiście, że ziemia jest okrągła, ale jesteśmy ciekawi w jaki sposób dowiedzie tego zwycięzca konkursu podczas tej niesamowitej wyprawy.

Łączenie pracy i podróży to marzenie wielu osób, dlatego tak dobrze rozumiemy koncept Pracy Marzeń. Nam się to udało, pora pomóc też innym! W debacie na temat kulistości Ziemi mamy wyrobione zdanie, bo wyprawę dookoła świata zrealizowaliśmy już wielokrotnie. Nawet jeśli w grupie trafiają się sceptycy, to lubimy obserwować jak początkowy dreszczyk niepewności zmienia się w przekonanie i błysk w oku podróżników na koniec miesięcznej wyprawy. Nie inaczej będzie i tym razem - dodaje Michał Antkowski, CEO biura podróży Kiribati Club.

Podróż odbędzie się w czwartym kwartale 2024 r. Z programem wycieczki można zapoznać się pod linkiem: https://www.kiribaticlub.pl/wyprawa/67/dookola-swiata.html. Organizatorzy misji zapewnią Agentowi lub Agentce Zero Zero Zero wsparcie na każdym etapie, włączając w to opłacenie podróży oraz 100 euro ekstra dziennie na wydatki. Relacje z wyprawy będzie można śledzić na Kanale Zero oraz w mediach społecznościowych marek.

Portale pracy justjoin.it i rocketjobs.pl zostały głównymi partnerami Kanału Zero w styczniu 2024 r., jeszcze przed oficjalnym startem projektu. Z okazji jego premiery, wspólnie z Krzysztofem Stanowskim ogłosiły pierwszą „Pracę Marzeń”, gdzie do zdobycia był miesięczny pobyt all inclusive na Teneryfie i pensja w wysokości 1000 zł dziennie.

Swoimi aplikacjami w postaci ciekawych historii o zmianie pracy podzieliło się ponad 10 000 osób, a szczęśliwy zwycięzca - Michał - miał okazję testować piasek na najlepszych plażach na wyspie i dzielić się swoimi relacjami z “pracy”, polegającej na oglądaniu Kanału Zero. Krzysztof Stanowski wziął także udział w spocie promującym kampanię rocketjobs.pl pt. „Misja Zmiana”.

Start Kanału Zero to największe wydarzenie medialne bieżącego roku. Od początku emisji programy zamieszczone na kanale wygenerowały ponad 144 mln wyświetleń, a liczba subskrybentów przekracza obecnie 1,1 miliona.

Źródło: rocketjobs.pl, Just Join IT

Dodatkowe informacje:

O Just Join IT
Jest właścicielem dynamicznie rosnących portali pracy justjoin.it, rocketjobs.pl oraz hellohr.pl. Just Join IT to najszybciej rozwijający się bootstrap startup w Polsce i jeden z liderów rynku pracy. W 2023 r. serwisy odwiedziło łącznie ponad 10 mln osób, a zamieszczone w nich ogłoszenia o pracę wyświetlono ponad 100 mln razy. Z usług spółki skorzystało dotychczas kilkanaście tysięcy firm, poszukujących najlepszych pracowników z obszaru IT oraz white collar na całym świecie. Od momentu założenia w 2017 roku firma rozwija się bez zewnętrznego finansowania. Wg raportu TRAFFIT Just Join IT i rocketjobs.pl odpowiadały łącznie za 50% aplikacji oraz 40% zatrudnień pracowników white collar, co czyni je najskuteczniejszymi portalami pracy analizowanymi przez system ATS TRAFFIT.

O Kanale Zero
Krzysztof Stanowski rzucił rękawicę mediom głównego nurtu, w tym tradycyjnej telewizji, tworząc na YouTube pierwszy tak szeroki tematycznie kanał, w którym można zobaczyć programy na żywo, debaty, ciekawe wywiady i dokumenty, filmy przyrodnicze, naukowe, czy też audycje poruszające kwestie prawne oraz geopolityczne. W ramówce znajdują się także formaty śniadaniowe, recenzje filmów, komentarze do bieżących wydarzeń, publicystyka czy dyskusje z widzami na różne tematy. Zaledwie w 2 tygodnie programy zamieszczone na kanale wygenerowały 30 mln wyświetleń, a liczba subskrybentów przekracza obecnie ponad 1,1 miliona.

O Kiribati Club
To grupa ludzi otwartych na świat i kochających podróże. Chcą dzielić się swoją pasją z innymi, dlatego stworzyli to nietypowe biuro podróży. Jako Kiribati Club istnieją od 2002 roku i pomagają klientom docierać do najciekawszych zakątków na wszystkich 7 kontynentach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czy w aplikacji trzeba dodać ksero legitymacji partyjnej partii, pod egidą której działa pan Stanowski?

To by zawęziło krąg kandydatów i upewniło organizatora, że pojedzie właściwa osoba.

avatar użytkownika
,

Zależy czy chodzi o agenta tajnego, czy zwykłego. Ci pierwsi nie legitymują się na lewo i prawo.  

avatar użytkownika
,

Zwłaszcza na lewo....  

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764