logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Star Advertising zmienia nazwę i właścicieli

   19.04.2011, przeczytano 2461 razy

Agencja reklamowa Star Advertising zmieniła nazwę oraz strukturę własnościową. Od kwietnia 2011 firma działa pod szyldem Tenton Communication.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/star-advertising-zmienia-nazwe-i-wlascicieli,12405,artykul.html

Szefami działu kreacji agencji Tenton Communication zostali Filip Jasieński i Przemek Słodkowski, biznesową stroną przedsięwzięcia zajmą się Anna Szczepanik i Marzena Maliborska-Achme.

Agencja obecna jest na polskim rynku reklamy od 2005 r. Zmiana nazwy związana jest z wykupieniem udziałów od dotychczasowego współwłaściciela, Adama Łapińskiego. Łapiński jest szefem grupy Star One, która po tej zmianie obejmuje dom mediowy Star Media, agencję interaktywną Star Digital oraz agencję Star PR.

Źródło: Star PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764