logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Star Media pracuje dla Sephory

  PR 15.05.2006, przeczytano 670 razy

Sieć perfumerii Sephora Polska Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą telewizyjną kampanię reklamową. Kampania będzie przeprowadzona w stacjach ogólnopolskich i ma charakter wizerunkowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/star-media-pracuje-dla-sephory,3930,artykul.html

Czas trwania kampanii: początek maja do połowy czerwca, a jej hasło to: "SEPHORA - CODZIENNIE PIĘKNIEJ. Luksusowe marki. Wyjątkowe kosmetyki. Profesjonalne porady i usługi."

Polską adaptację reklamy przygotowała agencja reklamowa Star One będąca w jednej grupie z domem mediowym Star Media, który zaplanował kampanię i zakupił czasy reklamowe. Star Media pracuje z Sephora od początku roku. Do tej pory przeprowadzane były tylko kampanie prasowe, od maja rozpoczyna się kampania telewizyjna.

Budżet klienta nie został podany.

Źródło: Star Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764