logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Star PR obsługuje Billbird S.A.

  PR 20.01.2008, przeczytano 972 razy

Agencja public relations Star PR, wchodząca w skład grupy komunikacyjnej Star One, pozyskała nowego Klienta. Agencja podpisała roczną umowę na pełną obsługę PR z firmą Billbird S.A. – dostawcą i operatorem usług płatniczych VIA - Moje Rachunki i VIA - Moje Doładowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/star-pr-obsluguje-billbird-s.a.,6655,artykul.html

Firma Billbird S.A. powstała w 2000 roku. Jest twórcą pierwszego polskiego systemu EBPP (Electronic Bill Presentment and Payment) - sieci terminalowej VIA, która umożliwia płacenie rachunków i doładowanie telefonów w kasach sklepów. Oferuje usługi VIA - Moje Rachunki i VIA - Moje Doładowania. Pierwsza z nich umożliwia Klientom opłacanie w wygodny i bezpieczny sposób rachunków domowych za telefon, prąd, czy gaz. Druga pozwala na dokonywanie elektronicznego uzupełniania kont telefonów działających w systemie pre-paid, a także na tanie rozmowy międzymiastowe i międzynarodowe za pośrednictwem Internetu.

Star PR istnieje od 6 lat. Obok nowego Klienta w portfolio agencji znajdują się między innymi BMW, Miele i Credit Suisse Asset Management (Polska). W grupie komunikacyjnej Star One działają także dom mediowy Star Media, dom nowych mediów Star Digital oraz agencja reklamowa Star Advertising.

Źródło: Star PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764