logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom Polska wśród najlepszych agencji mediowych na świecie według WARC

  PR 20.03.2020, przeczytano 804 razy

Prestiżowy, międzynarodowy serwis WARC, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii, opublikował wyniki dorocznego raportu najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2020 roku. Na siódmym miejscu w globalnym zestawieniu WARC Effective 100 uplasował się Starcom Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/starcom-polska-wsrod-najlepszych-agencji-mediowych-na-swiecie-wedlug-warc,386176,artykul.html

Ranking WARC Effective 100 powstaje w oparciu o wyniki lokalnych i międzynarodowych konkursów branżowych, w których oceniana jest efektywność biznesowa i marketingowa działań realizowanych przez agencje dla swoich klientów. W ubiegłym roku Starcom Polska zdominował polską edycję konkursu Effie Awards (zdobywając tytuł agencji mediowej roku oraz Grand Prix), otrzymał tytuł Agencji Mediowej Roku w konkursie Innovation, a także pierwsze miejsce we wszystkich rankingach międzynarodowej firmy audytorskiej RECMA oraz tytuł Sukces Roku według Panoramy Reklamy „Press”.

- Tak wysokie miejsce naszej agencji w rankingu WARC Effective 100, to najlepszy dowód na to, że Starcom w Polsce, a więc ludzie, z którymi mam ogromną przyjemność na co dzień pracować, prezentują poziom światowy, co w połączeniu z możliwościami jakie mamy, dzięki współpracy w ramach Publicis Groupe, daje najlepsze rezultaty. Myślę też, że pozycja naszej agencji w tym prestiżowym rankingu, to komplement pod adresem całej branży marketingowej w Polsce – mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom Polska.

Starcom znalazł się w ścisłej czołówce zestawienia WARC Effective 100 już po raz drugi. W 2016 r. zajął szóste miejsce. W tegorocznym rankingu, z liczbą 40 pkt., agencja uplasowała się na 7. miejscu i jest to najlepszy wynik wśród wszystkich agencji mediowych z Polski.

Serwis WARC opublikował także listy najlepszych agencji kreatywnych, agencji digitalowych, kampanii reklamowych, holdingów reklamowych, sieci agencji, marek i reklamodawców oraz lokalnych rynków. Polska wśród wszystkich krajów, podobnie jak rok temu, zajęła 14. miejsce.

Źródło: Starcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764