logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom Polska wśród najlepszych agencji mediowych na świecie według WARC

  PR 20.03.2020, przeczytano 285 razy

Prestiżowy, międzynarodowy serwis WARC, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii, opublikował wyniki dorocznego raportu najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2020 roku. Na siódmym miejscu w globalnym zestawieniu WARC Effective 100 uplasował się Starcom Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/starcom-polska-wsrod-najlepszych-agencji-mediowych-na-swiecie-wedlug-warc,386176,artykul.html

Ranking WARC Effective 100 powstaje w oparciu o wyniki lokalnych i międzynarodowych konkursów branżowych, w których oceniana jest efektywność biznesowa i marketingowa działań realizowanych przez agencje dla swoich klientów. W ubiegłym roku Starcom Polska zdominował polską edycję konkursu Effie Awards (zdobywając tytuł agencji mediowej roku oraz Grand Prix), otrzymał tytuł Agencji Mediowej Roku w konkursie Innovation, a także pierwsze miejsce we wszystkich rankingach międzynarodowej firmy audytorskiej RECMA oraz tytuł Sukces Roku według Panoramy Reklamy „Press”.

- Tak wysokie miejsce naszej agencji w rankingu WARC Effective 100, to najlepszy dowód na to, że Starcom w Polsce, a więc ludzie, z którymi mam ogromną przyjemność na co dzień pracować, prezentują poziom światowy, co w połączeniu z możliwościami jakie mamy, dzięki współpracy w ramach Publicis Groupe, daje najlepsze rezultaty. Myślę też, że pozycja naszej agencji w tym prestiżowym rankingu, to komplement pod adresem całej branży marketingowej w Polsce – mówi Magda Kolenkiewicz, Dyrektor Generalna Starcom Polska.

Starcom znalazł się w ścisłej czołówce zestawienia WARC Effective 100 już po raz drugi. W 2016 r. zajął szóste miejsce. W tegorocznym rankingu, z liczbą 40 pkt., agencja uplasowała się na 7. miejscu i jest to najlepszy wynik wśród wszystkich agencji mediowych z Polski.

Serwis WARC opublikował także listy najlepszych agencji kreatywnych, agencji digitalowych, kampanii reklamowych, holdingów reklamowych, sieci agencji, marek i reklamodawców oraz lokalnych rynków. Polska wśród wszystkich krajów, podobnie jak rok temu, zajęła 14. miejsce.

Źródło: Starcom Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na plakat Festiwalu Miasto Słowa
W tym roku Nagroda Literacka Gdynia obchodzi swoje 15 lecie. Z tej okazji świętujemy. Na towarzyszącym nagrodzie festiwalu Miasto Słowa będziemy starali się uchwycić i przeżyć raz jaszcze najważniejsze momenty w literaturze dwudziestego pierwszego wieku. Chcielibyśmy, żeby dopełnieniem tych festiwalowych spotkań i rozmów była...
Statuetki w miedzynarodowym konkursie Zoomart 2020 rozdane
Jury Festiwalu i Konkursu kalendarzy ZoomArt 2020 ogłosiło laureatów konkursu w różnych kategoriach.
Drukarka termotransferowa DTG Oki Pro9541WT A3+ zdobyła dwie nagrody
Niedawno wprowadzona przez firmę OKI Europe 5-kolorowa cyfrowa drukarka termotransferowa Pro9541WT zdobyła dwie nagrody branżowe. Drukarka otrzymała nagrodę Office Oscar magazynu OEN oraz nagrodę Editor's Choice Award czasopisma Print IT Reseller za innowacyjne funkcje i wartość, którymi może wzbogacić korzystające z niej firmy.
Firma Oppo objęła prowadzenie w ogólnoświatowym konkursie Semeval
Firma OPPO poinformowała o kolejnym ważnym osiągnięciu w dziedzinie badań nad sztuczną inteligencją. Podczas niedawno zakończonego międzynarodowego konkursu analizy semantycznej International Workshop on Semantic Evaluation (SemEval-2020), firma OPPO zajęła pierwsze miejsce w analizie nastrojów w tekście z mediów społecznościowych z kodem mieszanym, w połączeniu...
W marcu 2020 roku w Madrycie, podczas pierwszej edycji konkursu „CEO Roku” organizowanej przez organizację Club CEO, Miguel Ángel Rodríguez Caveda, Prezes Agencji 3AW w Hiszpanii oraz międzynarodowej sieci 3AW Network, wyróżniony został tytułem „Prezesa Roku”, m.in. w dowód uznania za swoje zasługi na rzecz międzynarodowej ekspansji. Polska agencja LoveBrands Relations do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764