logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom Polska z podcastem „Rozmowy Strategiczne”

  PR 14.08.2020, przeczytano 1214 razy

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/starcom-polska-z-podcastem-_rozmowy-strategiczne_,388102,artykul.html

„Rozmowy Strategiczne” przygotowuje zespół strategów Starcomu: Marta Górecka, Senior Strategy & Innovation Manager, Sebastian Szade, Strategy & Innovation Director i Artur Łuszczyński,  Digital Strategy & Innovations Manager. Pierwszy odcinek, dostępny już na Spotify i YouTube, dotyczy wpływu pandemii i lockdownu na krajobraz mediowy, zachowania konsumentów. oraz tego jakie szanse i zagrożenia dla marketerów mogą wyniknąć z obecnego kryzysu.

- Od miesięcy zajmujemy się aktywnie tematem podcastów, mamy dla naszych klientów rozbudowaną ofertę obecności w tym kanale komunikacji, poczynając od rozwiązań dla niewielkich budżetów, aż pod rozbudowane, szyte na miarę projekty. Śledzimy na bieżąco fantastyczny potencjał audio@demand oraz jego rosnącą, również w czasie pandemii, popularność, i postanowiliśmy także w tej formie dostarczać naszym klientom i partnerom interesujących treści z naszego obszaru specjalizacji - mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director

Kolejne odcinki „Rozmów Strategicznych” będą się ukazywały regularnie na kanałach agencji (YT i Spotify), a dotyczyć będą najnowszych trendów w komunikacji marketingowej, konsumpcji mediów, zmian w nawykach zakupowych, doświadczeń konsumenckich, e-commerce, dystrybucji i logistyce.

Nagrania podcastów powstają w studiu i dzięki wsparciu Prodigious, centrum tworzenia contentu i produkcji w Publicis Groupe Polska.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764