Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
„Rozmowy Strategiczne” przygotowuje zespół strategów Starcomu: Marta Górecka, Senior Strategy & Innovation Manager, Sebastian Szade, Strategy & Innovation Director i Artur Łuszczyński, Digital Strategy & Innovations Manager. Pierwszy odcinek, dostępny już na Spotify i YouTube, dotyczy wpływu pandemii i lockdownu na krajobraz mediowy, zachowania konsumentów. oraz tego jakie szanse i zagrożenia dla marketerów mogą wyniknąć z obecnego kryzysu.
- Od miesięcy zajmujemy się aktywnie tematem podcastów, mamy dla naszych klientów rozbudowaną ofertę obecności w tym kanale komunikacji, poczynając od rozwiązań dla niewielkich budżetów, aż pod rozbudowane, szyte na miarę projekty. Śledzimy na bieżąco fantastyczny potencjał audio@demand oraz jego rosnącą, również w czasie pandemii, popularność, i postanowiliśmy także w tej formie dostarczać naszym klientom i partnerom interesujących treści z naszego obszaru specjalizacji - mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director
Kolejne odcinki „Rozmów Strategicznych” będą się ukazywały regularnie na kanałach agencji (YT i Spotify), a dotyczyć będą najnowszych trendów w komunikacji marketingowej, konsumpcji mediów, zmian w nawykach zakupowych, doświadczeń konsumenckich, e-commerce, dystrybucji i logistyce.
Nagrania podcastów powstają w studiu i dzięki wsparciu Prodigious, centrum tworzenia contentu i produkcji w Publicis Groupe Polska.
Źródło: Publicis Groupe