logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom Polska z podcastem „Rozmowy Strategiczne”

  PR 14.08.2020, przeczytano 1242 razy

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/starcom-polska-z-podcastem-_rozmowy-strategiczne_,388102,artykul.html

„Rozmowy Strategiczne” przygotowuje zespół strategów Starcomu: Marta Górecka, Senior Strategy & Innovation Manager, Sebastian Szade, Strategy & Innovation Director i Artur Łuszczyński,  Digital Strategy & Innovations Manager. Pierwszy odcinek, dostępny już na Spotify i YouTube, dotyczy wpływu pandemii i lockdownu na krajobraz mediowy, zachowania konsumentów. oraz tego jakie szanse i zagrożenia dla marketerów mogą wyniknąć z obecnego kryzysu.

- Od miesięcy zajmujemy się aktywnie tematem podcastów, mamy dla naszych klientów rozbudowaną ofertę obecności w tym kanale komunikacji, poczynając od rozwiązań dla niewielkich budżetów, aż pod rozbudowane, szyte na miarę projekty. Śledzimy na bieżąco fantastyczny potencjał audio@demand oraz jego rosnącą, również w czasie pandemii, popularność, i postanowiliśmy także w tej formie dostarczać naszym klientom i partnerom interesujących treści z naszego obszaru specjalizacji - mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director

Kolejne odcinki „Rozmów Strategicznych” będą się ukazywały regularnie na kanałach agencji (YT i Spotify), a dotyczyć będą najnowszych trendów w komunikacji marketingowej, konsumpcji mediów, zmian w nawykach zakupowych, doświadczeń konsumenckich, e-commerce, dystrybucji i logistyce.

Nagrania podcastów powstają w studiu i dzięki wsparciu Prodigious, centrum tworzenia contentu i produkcji w Publicis Groupe Polska.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764