logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Starcom Polska z podcastem „Rozmowy Strategiczne”

  PR 14.08.2020, przeczytano 449 razy

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/starcom-polska-z-podcastem-_rozmowy-strategiczne_,388102,artykul.html

„Rozmowy Strategiczne” przygotowuje zespół strategów Starcomu: Marta Górecka, Senior Strategy & Innovation Manager, Sebastian Szade, Strategy & Innovation Director i Artur Łuszczyński,  Digital Strategy & Innovations Manager. Pierwszy odcinek, dostępny już na Spotify i YouTube, dotyczy wpływu pandemii i lockdownu na krajobraz mediowy, zachowania konsumentów. oraz tego jakie szanse i zagrożenia dla marketerów mogą wyniknąć z obecnego kryzysu.

- Od miesięcy zajmujemy się aktywnie tematem podcastów, mamy dla naszych klientów rozbudowaną ofertę obecności w tym kanale komunikacji, poczynając od rozwiązań dla niewielkich budżetów, aż pod rozbudowane, szyte na miarę projekty. Śledzimy na bieżąco fantastyczny potencjał audio@demand oraz jego rosnącą, również w czasie pandemii, popularność, i postanowiliśmy także w tej formie dostarczać naszym klientom i partnerom interesujących treści z naszego obszaru specjalizacji - mówi Sebastian Szade, Strategy & Innovations Director

Kolejne odcinki „Rozmów Strategicznych” będą się ukazywały regularnie na kanałach agencji (YT i Spotify), a dotyczyć będą najnowszych trendów w komunikacji marketingowej, konsumpcji mediów, zmian w nawykach zakupowych, doświadczeń konsumenckich, e-commerce, dystrybucji i logistyce.

Nagrania podcastów powstają w studiu i dzięki wsparciu Prodigious, centrum tworzenia contentu i produkcji w Publicis Groupe Polska.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764